babyprincess Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 hun skriker hvis jeg legger henne...hun skal sutte på puppen, når hun får dette, tar hun 2 sutt og sovner. Med en gang jeg prøver å legge henne, våkner hun...også er det på an igjen...! Sånn går det heeeeeeeeele natten. Hun vil ikke ta smokk! Hjeeeelp, hva gjør jeg???
Mamma Mirabell Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 sånn var min lillegutt oxo. nå er han snart 7 mnd og begynte å sove lenge om natten for bare to uker siden.. huff har ingen råd til deg men en trøsteklem for jeg vet hvordan du har det.. men det er litt tidlig å klage etter 5 uker bare... hehe, du kan klage etter 6 mnd med det lykke til i alle fall...
Løven,fisken og vekten Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du kan jo samsove med henne..er ikke alle som vil det,men kan jo gjøre det for en liten periode
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 prøv med sutteklut:) legg det ene hjørnet i munnen hennes og retsen godt rundt kinnet.. lillegutt elsker det.. trygt og varmt:)
Solskinnsjenta Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 En baby på 5 uker har enda ikke fått noen døgnrytme. Ikke sikkert hun egentlig er klar for å legge seg når dere vil Har du prøvd å bære/bysse i søvn, eller legge deg sammen med henne? Hvis du skaffer deg et bæresjal kan du bære henne i søvn slik at hun sover, men du får gjort litt på kveldstid. Det er tøft å holde på slik dere gjør nå, men prøv å finne en løsning som passer dere. Husk på at uansett hva eventuelle besteforeldre/onkler/tanter/venninner måtte finne på å mene så KAN IKKE et 5 uker gammelt barn bli bortskjemt, og dere må finne en måte så dere får litt søvn begge to! Lykke til
ana baroma Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Liker hun senga si da? Vi måtte legge henne i vognbagen noen uker i starten, med lammeskinn og dyne ble det såpass lunt at hun kun våkna for å få mat. Og gikk ikke det fikk hun ligge på magen min eller pappans til hun sov. Akkurat det elsket hun:) Nå sover hun hele natta gjennom uten problemer (fra 6-7 uker)
Mamma til snart 4 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 jenta vår har sovet hele natten siden den dagen hun ble født, er nå 7 uker, men når vi kom hjem å la henne i sin seng så ble det bare tull, så baggen til vognen tok vi opp, da lå hun tettere nede der å sovnet med en gang;) kan prøve med klut, prøv mer med tytt også, mange forskjellige sorten, littlå hos oss tar kun den som peker opp over, ikke de som stikker utover som er runde.. . men hvordan er hun om dagen, sover hun mye? det kan jo være at hun har snudd døgnet. .
trollmamma Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 signerer solskinnsjenta. Har gjort sånn med alle mine barn, og ingen av dei er bortskjemte barn -noko svigermor var meget bekymra over i førsten hehe. Men ho ser jo no kor trygge og "ikkje bortskjemte" dei er.
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 hehe, huff...6mnd....! Argh...litt igjen da... Tusen takk for klem:-)
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 å, det skal jeg jaggu prøve. Gleder meg til i natt:-)
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2007 Pleier å gå på rommet i 01-tiden...da har hun oftest hengt on and off på puppen siden 1130. Hun er stille når jeg holder henne eller bysser henne, men med en gang jeg legger henne ned el slutter med byssingen, skriker hun til jeg tar henne opp!For å si det sånn, skal ikke høre på besteforeldre osv, hehe.... Tusen takk for råd og svar:-)
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2007 hehe, så bra:-) Gjør det når sambo har nattevakt. Da går det greit, for da får hun pupp liggende å merker ikke når jeg sniker meg bort....Men er sambo hjemme kommer han til å kverke henne...er så urolig...
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2007 hun ligger i vognbaggen, så jeg tror ikke det er det!! Hun sover veldig greit i den baggen på dagtid.Rart...
babyprincess Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2007 hun bruker prematur smokk, så de andre blir for stor foreløpig:-( Hun sover og er våken ca like mye! Sover også i vogn baggen. Skal ikke være lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå