Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Da jeg var 27 og slank kunne jeg godte meg over endelig å ha penger til å kjøpe dyre og fancy og flagrende designklær og tenkte at det var jo klesskapets endelige demokratisering - klær som var uten tid og alder og avpasset både slanke og feite - som medførte at alle ble lekre og smekre og bare var der med de fine puppene sine langt inne i Designforum. Lite visste jeg da at det hadde så kort levetid - at man når man runder 40 straks blir langt mer kjerring i samme klær, samt at man for hver kg som riktignok får plass i flagringa samt hvert jævla rynkeår faktisk ble mer og mer psykologspesialist i de samme klærne som sa noe helt annet plutselig. Så i stedet må man altså ta høyde for enten å se høygravid ut fortløpende, eller ikke puste gjennom julemiddagen i år heller. Faan så inderlig hente.
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Bare du ikke sørger for å sprite opp flagringen med store tresmykker, asymetrisk klipp, stor øredobb kun i det ene øret, fotformsko, for mange skjerf i lekne farger og ellers det avgjørende "jeg vet best" gnureblikket, så kan du bare ta det helt med ro.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Fnis, tøsa, du kjenner typen skjønner jeg? Interessante briller var det eneste som mangla i beskrivelsen. Jeg har rett og slett avgjort at jeg må i det minste gå ned ti kg før jeg kan leke fin i de klea igjen, enda det er nå mine mager kunne trengt dem.
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Fargerike briller er et must ja, hehe. Gjerne de som du kan se over, som bare sitter der på nesen, for å understreke auraen av autoritet og respekt. Det er det som er så misforstått med slike klær, de understreker, mens de dekker, hehe.
Super-Langbein Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror dere har laget en god beskrivelse av en såkalt "Husflids-indianer" .
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Nja, det er fine distinksjoner her, husflidsindianeren jobber i skolen og foretrekker lilla, har mental Fjällräven-sekk og solide sko, mens psykologspesialistfaan er oppgradert (eller lateralgradert) en smule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå