Gå til innhold

Psykologspesialisthelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 27 og slank kunne jeg godte meg over endelig å ha penger til å kjøpe dyre og fancy og flagrende designklær og tenkte at det var jo klesskapets endelige demokratisering - klær som var uten tid og alder og avpasset både slanke og feite - som medførte at alle ble lekre og smekre og bare var der med de fine puppene sine langt inne i Designforum. Lite visste jeg da at det hadde så kort levetid - at man når man runder 40 straks blir langt mer kjerring i samme klær, samt at man for hver kg som riktignok får plass i flagringa samt hvert jævla rynkeår faktisk ble mer og mer psykologspesialist i de samme klærne som sa noe helt annet plutselig. Så i stedet må man altså ta høyde for enten å se høygravid ut fortløpende, eller ikke puste gjennom julemiddagen i år heller. Faan så inderlig hente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Life's a bitch and then you die;-)

Skrevet

Bare du ikke sørger for å sprite opp flagringen med store tresmykker, asymetrisk klipp, stor øredobb kun i det ene øret, fotformsko, for mange skjerf i lekne farger og ellers det avgjørende "jeg vet best" gnureblikket, så kan du bare ta det helt med ro.

Skrevet

Fnis, tøsa, du kjenner typen skjønner jeg? Interessante briller var det eneste som mangla i beskrivelsen. Jeg har rett og slett avgjort at jeg må i det minste gå ned ti kg før jeg kan leke fin i de klea igjen, enda det er nå mine mager kunne trengt dem.

Skrevet

Fargerike briller er et must ja, hehe. Gjerne de som du kan se over, som bare sitter der på nesen, for å understreke auraen av autoritet og respekt. Det er det som er så misforstått med slike klær, de understreker, mens de dekker, hehe.

Skrevet

Jeg tror dere har laget en god beskrivelse av en såkalt "Husflids-indianer" .

Skrevet

Nja, det er fine distinksjoner her, husflidsindianeren jobber i skolen og foretrekker lilla, har mental Fjällräven-sekk og solide sko, mens psykologspesialistfaan er oppgradert (eller lateralgradert) en smule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...