Gå til innhold

IKM uke 50, hvilke dager skal dere teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da prøver vi igjen!:) Første testing 2.pp er lørdag 15.12. Hva med dere andre? Noen å glede seg sammen med?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal teste fredag 14.12.

Viss jeg kommer så langt da, er redd tanta kommer snart, kjennes sånn ut.

Vi klarte ikke å treffe på el (mann som jobber borte) så det ble to dager etterpå. Men men, får se, men har altså ikke store forhåpningene.

Men lov å håpe ;)

Skrevet

Hei.

Jeg har ikm søndag 16. Kommer nok til å teste lørdag 15. Klarte ikke å la være, og testet i dag også, vet det er dumt, men er så sabla spent.

Veldig bra å ha dere andre å følge med på også, så har man litt annet å tenke på.

Krysser fingrene for oss alle!

Klem

Skrevet

Jeg har IKM i morgen.... tester vel torsdag tror jeg. Men det kjennes litt ut som noe er på gang her, så det spørs vel om jeg trenger å teste i det hele tatt... :o(

Skrevet

Jeg kommer til å teste den 20. tenker, hvis jeg klarer å vente da...

Lykke til damer!

Skrevet

Heisann!!

IKM søndag 16.des

Kommer ikke til å teste før tidligst onsdag, vil ikke teste før TR er utblitt noen dager.

Sommerspire08; er i 2.pp jeg også

Skrevet

Så spennende, jenter.

Håper det er mange augustspirer i magene deres. :D

Skrevet

Testet i dag jeg...veeeldig negativ, har IKM 15 des, men har hatt mage kramper, mens murringer, og stikk i venstre siden siden fredag..og kanskje litt halsbrann, men mensen kjennes ut som den kommer hvert øyeblikk, har gjordt siden forrige fredag....noen som har det sånn?

Skrevet

Jeg regner med at tanta kommer i morgen. Får alltid TR mellom dag 27-29, og er på dag 28 i dag. Men kommer ikke tanta *krysse fingrene*, så tester jeg på fredag:)

Skrevet

Hei! IKM i dag eller i morgen jeg.. hadde mine typiske menssmerter i går, så hadde igrunn forventa et besøk av tanta i dag..Hun er ikke her enda da:-D Men tester ikke før på fredag..

Skrevet

Hei! Jeg har ikm i morgen, men hadde tre stav-tester så jeg greide ikke å holde meg. Det var ikke morgenurin, men minst 6 timer siden jeg hadde tisset sist og det kom frem en svak rosa strek etter 30 sekunder og den var minst like tydelig etter 5 og 15 min. Så jeg tror kanskje at jeg er gravid...! Tør ikke helt håpe, må teste igjen i morgen tidlig.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har IKM 16. skal teste da........ har testet en gang allerede da :-)

Føler meg så lite gravid som det er mulig å føle seg. Det eneste symptomet er at jeg er forferdelig SINT hele tiden. På alt og alle........

Skrevet

jeg har ikm søndag, og var tenkt å teste i helga..se om jeg greier å holde meg til søndag..men mest sannsynelig tester jeg fredag eller lørdag. så utålmodig som jeg er :)

Skrevet

jeg har det sånn..stikker sånn av og til på venstre side, og så kejnner jeg el-smerter over hele der nede visst du sjønner..ikm 16.

Skrevet

ikm fredag. teste på mandag tenker jeg. dersom jeg klarer å hjolde meg. men er på jobb 48 timers vakt i helga så det kan hende jeg klarer :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle teste til lørdag 15.12 hvis TR ikke har vist seg til dag, men kan nok hende jeg ikke greier å holde ut så lenge;) Kanskje jeg tar en sniktest på torsdag!:D Har ikke følelsen av hverken TR eller symptomer på å være gravid! Krysser fingrene for alle;D

Gjest Emelie Hansen
Skrevet

håper du får et positivt svar=)ska ge dig massa bra tankar=)

klem

Skrevet

Jeg har IKM på fredag, har allerede handlet inn testen ;) Har ingen typiske symptomer, men jeg hadde haugevis av disse forrige pp og da var jeg ikke gravid ;) Eneste er at tempen min har gått opp de siste 4-5 dagene, det _kan_ jo være et tegn på en trifasisk tempkurve, men jeg tør ikke legge for mye i det, det kan like gjerne være at tempen i morgen eller fredag går ned ekstra mye. Alt-i-alt: jeg forholder meg rolig til jeg ser det står Gravid på testen ;)

Skal på julebord på kvelden, men så lenge ikke TR dukker opp så blir det ingen drikking uansett om testen er negativ på fredag... (hadde vært typisk min flaks at jeg tester negativt - TR dukker ikke opp - jeg lar være å drikke og TR dukker opp på lørdagsmorgen *sukk*).

Skrevet

God morgen IKM uke 50'ere :o) Jeg klarte ikke holde meg - testet i går ettermiddag. Så negativ som det går an å bli... grrrr! Jeg hadde mensmurringer i hele går, så løp på toalettet i tide og utide for å sjekke - men ingenting skjedde. I dag har jeg ikke kjent noe ennå (BANK I BORDET). IKM er i dag, så jeg krysser fingre, tær og hva enn annet man kan krysse for at mensen ikke dukker opp. God onsdag til dere alle og lykke lykke til :o) Vi får holde hverandre oppdatert - dette er så spennende at jeg nesten sprekker!!! :o)

Skrevet

hehe, jeg også testet i går, klarte bare ikke å holde meg ;)

Den var selvfølgelig kjempe negativ.

Eg har masse stikninger i sidene og "kløe" i livmora, men også menssmerter, så rekner med at mensen kommer, desverre. Har litt ømme bryster av og til, men dei andre gangene eg har vært gravid, har de vært MYE ømmere og desuten så hender det av og til at dei er litt sånn når jeg skal ha mensen også.

Så ja, ikke store forhåpningene. Men så lenge ikke tanta komer, så er det håp ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har ikm i dag, men vet ikke når jeg kommer til å teste. Er veldig redd for å få en negativ test. Tror jeg bare venter litt å ser om tr kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...