Baghwa Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er plaget av at lymfene under armene hovner opp og er skikkelig ømme i noen dager før det forsvinner og kommer tilbake. Noen som vet om dette er normalt eller om jeg burde sjekke med legen?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har det sånn i perioder selv. Hvis du barberer deg under armene så ta en pause med det. Det kan være små rifter i huden som gjør at det kommer basselusker til og gir hovne lymfeknuter. Ellers så hender det at jeg får det hvis jeg har sår på hendene. Har aldri vært til lege for det for så lenge det går over så tror jeg det er greit. Det betyr jo bare at kroppen jobber med noe.
rosenkvisten Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har en øm klump under armen som jeg har hatt siden i sommer. Tror jeg fikk det etter voksing. Legen skrev ut resept på noe jeg kunne ta under svangerskapet for å få det bort. Men har ikke turt enda.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har også hatt det slik manger ganger, pleier og gå over etter et par dager.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Er lurt å ta det opp med legen, kan være et tegn på div sykdom. Men som regel er det ikke noe farlig.. Men lurt å være på den sikkre siden..
rosenkvisten Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg syns det har vært der mistenkelig lenge under armen min da..
grand danois Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 prøv å bytt deodorant/rollon. broren min fekk en kjempe kul under handa,å d viste seg at d kom av deodorenten:/
rosenkvisten Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 bytter deomerke hele tiden jeg???? Kulen er så størrelse med en stor klinkekule..
*Super*Mamman* Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Kan være betente fettkjærtler også...
rosenkvisten Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Huff det er så mye drit en kan få men men..så lenge det ikke er farlig så er det jo ikke så ille.
Blå + en i magen Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Har og hatt kul under armen på str med en klinkekule, dro til legen. Det var betennelse i en hårsekk. Måtte bare gå bort av seg selv, varte noen uker, men så forsvant det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå