Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Ser du omtaler partneren din som kona.... hva omtaler hun deg som? Er dere kona til hverandre? Bare litt nysgjerrig :-)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Du syns ikke du stiller PILA litt personlige spørsmål, nå? annie...er du kone eller mann da?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hva er så personlig med dette da? Jeg har et vennepar i samme situasjon som de, og de omtaler hverandre som kona. ( Begge to). Synes det er mest naturlig jeg, så lenge de er gifte.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Obs - en pil for mye. hvorfor ikke sende pm?
Gjest -<<- Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Ja, vi er kona til hverandre. Eller kjerringa. Eller min bedre/verre halvdel alt ettersom. Eller kjær'sten. Eller fruen. Kjært barn har mange navn og alt det der, vett'u.
Ikkelektuell Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje du bare skulle lage en tråd merket "-<<- besvarer FAQ" og sette på et lite "Holdes oppe!".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå