Gå til innhold

godmorgen godtfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ii dag jeg skal fortsette der jeg slapp før jeg dro til oslo? For hvis jeg gjør det, så blir det koselig her til oss selv også, og ikke bare svigers.... det hadde vært deilig! Hun kom til og med, med fire ulike kakesorter, så nå skal vi bake tre selv, så er det plutselig masse godt i hus... mmmmmmmmmmm

Jeg håper dere har det greit rundtomkring

det er i grunnen en haug med slitne damer her inne, og det er godt å vite at man ikke er alene, men jammen er det fint å vite at vi heier når det trengs også. det skjer så mye med mange, og vi bærer vel på vårt alle sammen... Jeg er veldig glad for dere i alle fall! Hurra meg rundt sa jeg smør!

ha en fin dag!

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel blitt mer god dag enn god morgen! Jeg har jobba meg nedover de nyeste innlegga her i dag. Det er noen dager siden jeg var innpå. Det høres jo lovende ut med fire sorter i hus fra svigermor. Håper du hadde det fint i Oslo og at det gikk bra med dem der hjemme!!!

Hurra meg smør. Der minna du meg om at jeg må ta det ut av kjøleskapet, så det blir passe mykt for deigen... kakebakinga her har gått litt i stå. Det er ikke særlig vits i å bake til jul. Jentene spiser opp etterhvert som mor prøver å fylle opp kakeboksene. Rekker ikke å gjemme boksene før de er tomme!!!

Ha en fin dag du også!

Klem tilbake

Skrevet

Heldiggrisen som fikk mange slag lulekaker av svigermor :o)

Du får det nok fint og koselig til jul uten å måtte bake så veldig mye mer.

Vi jenter er så veldig flinke til å legge en haug nye oppgaver til en allerede velfylt "måååå bare gjøre dette"-kontoen vår.

Uansett er det bra å høre at du har det bra og at du fikk en fin helg her på østlandet.

stor klæm fra

Skrevet

Triks for å myke smøret før baking er å kjøre det bittelitt i microen, på opptinings programmet. Da er det bare å bake når det passer for deg :o)

Skrevet

Heisann!

Herlig å høre at du hadde en flott helg,at heimen hadde klart seg og svigermor hadde bakt kaker :))

Godt med litt som er gjort ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...