Gå til innhold

spyr litt blod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har spydd hver dag siden jeg var 6 uker på vei, nå er jeg 14+4, og i dag kom det litt blod når jeg spydde, jeg sjekka om det kunne komme fra tannkjøttet, for det blør veldi lett fortiden, men det var ingenting der.. så det må ha komt fra magen eller halsen.. noen som har opplevd noe lignende..? jeg er redd, prøver å ringe til legen, men kommer jo aldri gjennom:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er sykepleier! Det er slettes ikke uvanlig om det kommer litt friskt blod om du har kastet opp lenge - kan være en bitteliten blødning i magen eller spiserøret pga aat du kaster opp hele tiden.. Men, du bør selvsagt få en lege til å sjekke deg for sikkerhetsskyld..

Skrevet

okei, tusen takk for svar..!! tenkte meg det kunne vere noe sånt, skal prøve å komme meg til legen i dag,så får vi se hva han sier..

Skrevet

Jeg spydde også hver dag hele tiden.. Jeg ble sjekket for magesår. Sånn slange ned i halsen.. Jeg hadde ikke magesår da :)

Skrevet

jeg blør lett i nesa serlig nå som jeg er forsjølet og vær morgen hoster jeg opp litt blod (jeg er 14-1) ,men jeg kaster ikke opp lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...