Gå til innhold

Hvor ble det av symtomene????


Mamm<3

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sove inatt, har hatt mensmurringer i flere uker nå, men det er helt borte nå. Ringte legekontoret for å få komme inne å måle HCG, men neida, de mente det ikke var behov for det.... Dumme sekretærer!!! Har hatt to spontanaborter det siste 1/2 året, og er så redd det samme skjer igjen. Oppdaget den siste SA'en ved at HCG'en ikke steg normalt. Noen flere som ikke har noen symptomer??? Har en gutt fra før, når jeg gikk med han hadde jeg INGEN bekymringer.... Blir nesten litt smågal av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg så godt. Er selv engstelig hele tiden. Har mistet og vet hvor fælt det er. Kjenner etter symtomer flere ganger til dagen. Tror noen ganger at jeg ikke har symtomer, men så kommer de tilbake. Er litt bekymret fordi jeg ikke er noe særlig morgenkvalm. Forrige gang når jeg mistet så var jeg heller ikke kvalm.

 

Krysser fingrene for oss begge.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt dine bekymringer...er bekymret her også fordi jeg har så lite symptomer. Hadde mye mer tydelig forrige gang jeg var gravid. Synes også jeg hadde flere symptomer med en gang jeg testet enn nå.

Har mistet før så vet hvor vondt det er...men krysser fingre for oss alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er nå 5+6 og har ikke så mange symptomer jeg heller,kun vonde pupper.

Hadde en SA i mai så jeg er også urolig,men håper jo det beste,

Har en sønn på 10 og med han hadde jeg heller ikke mange symptomer,så jeg var heldig der.

Det er jo forskjell hvor mange eller lite symptomer vi har.

Vil bare ønske deg lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mast meg til en blodprøve jeg:) HCG nivået var på 13024!!! Og det lyder bra i mine ører:-) Slapper litt mere av nå. Skal til lege neste uke, og vil da ta en ny prøve, for å se om den er steget normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...