Gå til innhold

Jordmor positiv til epidural

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på "fødekurs" i helgen og ble i grunnen bare ovarrasket over en ting. Jordmor var POSITIV til bruk av epidural! Hadde ventet meg den leksa om hvor lite gunstig det var....Men nei, det var VELDIG god hjelp sa hun. Og med dagens type kunne man gå beina og hjelpe til fremdriften og fikk man det ikke for tidlig ødela det ikke rier heller mente hun. Eneste negative var at noen fikk trøbbel med tissing etterpå.Hun hadde ikke sett uhell eller skader som følge av bruk så lenge hun kunne huske. (!) Dette var en jordmor i 60-årene....Måtte bare si det, skal i alle fall holde den døra åpen for min del da eg er førstegangs og ikke aner koss det blir og kor lang tid det vil ta........Er klar for å en viss mengde smerte men alt har en grense!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil og ha det nå 4. gangen ! Har ikke hatt det før.

Skrevet

Hei! Har begynt å lure på det selv. Har født tre barn uten smertestillende. Det gikk jo bra, men er likevel usikker denne gangen. Våknet natt til lør.med kjempevonde kynnere. Da tenkte jeg, at blir d så ille, da må stoltheten fare, og si tusen takk epidural! Snakket også med en som har prøvd d, hun sa at fødselen var nydelig! Har termin 6.jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...