små Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hun har nesten ikke flekker.. 5-6 på mage/bryst, og noen få på beina. De er røde, og ser ut som små sår omtrent..pluss noen "nupper" Er dette vannkopper?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 oj er det vannkopper hos deg? Hvordan går det lenge siden sist? Klem
små Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror det, men hakke peil... hmm... det er jo ikke så mange liksom... :/ Jo her går det bare helt fantastisk du Jentene vokser og blir så store.. . snufse, vokser alt for fort ja.. Hva med dere? Alt bra?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Tranger ikke være mange, noen får bare en kopp også Så bra at det går fantastisk, kan tenke med at mamya har blitt stor nå også Emma vokser vel i rekord fart hun også hehe. Hva driver du med for tiden? Joda, tusler og går her vettu:) Noah vokser i resert fart, greier nesten ikke henge med jeg:)
små Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Forresten, tror hun har en eller to i ansiktet heller..som små kviser. Hun satt og pirka på den ene i går :/ Ja, maya er blitt kjempe stor.. hehe. men så har hun aldri vært liten da:P hihi.. Jeg går på skole. siste året på vgs..ENDELIG! så til sommeren får jeg studiekompetanse hvis alt går etter planen.. Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå