Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Tenkte vi skulle gi henne litt penger inni et julekort (det er vel uansett det som kommer best med). Pleier å gi henne 400 for å vaske leiligheten. Hva er passende "julegratiale"?
hysterika Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det tror jeg er vanlig, ja. Pleier du å gi henne 400 når hun er ferdig? Da ville jeg gitt henne 1000 når hun var ferdig siste gang før jul.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 vår fikk sparken.... har hatt det sånn at vi avtaler ett par dager i forveien hver gang hun skal komme, men nå i desember kunne vi ingen av de samme dagene, og fordi jeg har fått ny jobb med mindre lønn har vi ikke råd i januar... heldigvis har hun fått jobb som hjemmehjelp ett par ganger i uka )
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Julebonus får vår vaskehjelp. Hun får 2000 kr ekstra + at hun får betalt for fredagen i romjula selv om hun har fri. Hadde ikke gitt så mye hvis vi ikke hadde vært så fornøyd som vi er. Hun er vår reddende engel, huset er alltid skinnende rent og ryddig hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, hun er fleksibel og grundig. Ofte er hun her når eldste kommer hjem fra skolen og da smører hun mat til han og så koser de seg litt. Gull verdt den dama :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå