Gå til innhold

I dag skal jeg og jenta mi ut å reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg litt, første gang jeg har ho med på fly. Og pappan skal ikke være med. Alle sier at det går jo bra turen er jo ikke lang. Men 4 timer på fly kan være fryktelig langt vis ho blir urolig.

Og det er karnsje bare 4 timer på flyet men så skal man være på flyplassen 2 timer før. Og det tar oss ca. en time å komme dit. Og så ma vi kjøre i 40 min etter at vi har fått bagasjen og funnet svigermor.

Så blir jo en hel dag med reise da.

lille frøkna har hatt 3 dager med høy feber men nå har ho heldigvis vært feber fri siden i går kveld bare litt snørrete igjen nå.

Skal bli kjempedeilig i kveld da når vi er framme i varmen :-)

Så etter denne morran kommer jeg ikke på nettet igjen før til nyttår, derfor vil jeg passe på å Ønske alle GOD JUL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere får en kjempefin tur i dag :)

God jul til dere også

juleklem

Skrevet

GOD JUL,....noen som har det :-))

men den reisa går sikkert fint, om du klarer å holde deg rolig....vet det ikke er lett men, det merker jenta di fort...er du stressa, blir ho det også...men jeg misunner deg ikke en hel dag med reise...

men du er heldig du, godt å varmt kanskje ?? hvor skal du??

men dette går helt sikkert fint vettu....

Skrevet

Håper reisen går bra og at der får en koselig og frisk julefeiring.

Ønsker deg og lille frøkna en riktig GOD JUL!

Juleklem fra

Skrevet

skal til Spania. mannen min ommer etter rett før jul da

Skrevet

Det går sikkert kjempefint. Bare prøv å slapp mest mulig av selv, så merker ikke hun at du stresser. Gi henne gjerne litt nesespray for takeoff og landing , det kan hjelpe med å unngå dotter i ørene som ikke er noe særlig for de minste.

God jul - og kos dere i Spania; det er så deilig der nede!!

Skrevet

Det går garantert kjempefint.

Jeg har fløyet masse med lillegutt, og da han var på den alderen var det ikke noe problem. Flyplassen var kjempestas og masse spennende å se på. På flyet var det etter en slitsom obesrvasjon av flyplassen tid for å sove. Etter det var det spennende å bli holdt opp for å se de andre pasasjerene, he he.

Og trykkeforskjellen takler de bra. La hun drikke eller smokke under avagang å landing så går det enda bedre.

God tur :o)

Skrevet

Blir puppen ved lanning og take off, håper virkelig ikke det er flyverter der som ikke aksepterer det. har hørt at noen er vansklige . Men flaske og smokk godtar ho ikke. Men går nok bra ja

Skrevet

er jo ikke snakk om å være vanskelig, er jo et sikkerhetsspørsmål. Ved take off og landing bør man sitte mad babyen med ryggen mot magen din, og støtte hodet i tilfelle bråstopp. De har forresten blitt veldig flinke til å utligne trykket inne i kabinen nå, så de får som regel ikke vondt i ørene lenger. Snuppa mi har iallefall aldri fått det, og hun har i tillegg væske i mellomøret.... Dette går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...