Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg ikke mer julebakst. Blir sliten av å bake og er helt mørbanka på kvelden. Vanlig husarbeid fordeler jeg utover hele uken slik at det ikke blir så mye hver dag. Shopping blir jeg og sliten av. Er dessuten ferdig med julegaver. Har drevet litt med håndarbeid, men er nå lei av det også.

Har bekkenløsning så det er ikke så enkelt å gå turer. Ikke fristende i dette drittværet som har vært heller.

Finnes det noe annet å gjøre enn å ligge i sofaen og vente på bedre tider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje scrapbooking er noe for deg? Jeg hadde store planer om å organisere fotoalbumene mine, men det har det ikke blitt noe av.. Nå føler jeg meg så tung og trett at jeg bare går rundt og venter..

Skrevet

Har i hvert fall en god del bilder som ligger inni en perm, klar til å limes inn. Kanskje jeg skulle ta fatt på det. Har ligget sånn en del år, så det er vel på tide å få bildene på plass ja.

Skrevet

Les en spennende bok. Drageløperen er en kjempeflott bok av Khaled Hosseini.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg passer på å ha èn liten oppgave hver dag. I dag f.eks skal jeg en tur til Ikea for å kjøpe noen store bokser som jeg skal legge sommerklærene mine i og skyve dem under senga :) Altså, jeg skal rydde i klesskapet mitt i dag :) Se om det er noe jeg kan gi til Fretex etc. I går shoppet jeg litt (til meg selv). Er også ferdig med julegaver. I morgen skal jeg til jordmor, og tenkte å dra opp til Universitetet etterpå for å spise lunsj med min kjære. Torsdag skal jeg på cafe med en kamerat, og fredag tenkte jeg meg en liten plasketur i svømmehallen :)

Har du lest Stieg Larsson bøkene?? Hvis ikke så kan jeg anbefale deg å begynne på de. De er fantastsik spennende :)

Lykke til i ventetiden :)

Skrevet

Lese en god bok ja. Kan på det sterkeste anbefale Vindens skygge som er helt fantastisk bra! Da har du noe å gjøre noen timer :-)

Skrevet

Hvis du ikke har lest krim-serien til jo nesbø så gjør det, de bøkene er lettleste og spennende:)

Skrevet

er veldig glad i krim og har lest alle henning mankell bøkene. Har lest ei av jo nesbø men var ikke helt begeistra for han, men det var første boka. Kan jo gi et nytt forsøk.

En liten ting å gjøre hver dag... God ide.

Takk for alle tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...