Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Begynner å lure nå jeg! Har ikke sett deg her inne noe mer, så lurer på om du har tatt juleferie??? I dag skal jeg til legen.. Kjører nå om 20 min... håper du er her inne i løpet av dagen da!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei vennen. Først vil jeg si masse lykke til hos legen..jeg lurte på når du skulle dra.. Håper du blir beroliget i dag da. Jeg skal på 1kontroll om 40 minutter. Litt spent på arbeidslivet og bekkenløsning så jeg ber vel om 50% sykemelding får å se hvordan det går. Har vært så mye siden helga,gubben borte og barna hjemme så jeg har flydd mellom de konstant. Makan til flyfille,håper det roer seg ned.. Du får gi meg ett pip når du kommer hjem igjen da,så vet jeg hvordan det har gått.. Klemmer masse:)
Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Å godt å høre at du var her da!! Begynte ærlig talt å bli bekymra siden jeg ikke hadde sett deg her inne! Ja med meg gikk det altså helt fantasisk! Sykemeldt 50% en måned til,siden han ikke kan sykemelde meg lenger av gangen. Men neste gang skulle jeg bare ringe sa han.. Kjekt det. Håper det gikk fint med deg også!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jepp,kjempebra. Slapp stolen og alt det ubehagelige. Fått henvisning til fysio og sjukemeldt 50% 1 mnd jeg og. Så da er det bare å fortelle den gladnyheten til sjefen. Ellers var det jo veiing og blodprøver. Har gått opp 3,5 kg allerede,ikke rart buksene ikke passer"ler". Fikk du høre hjertelyd eller tok du UL?
Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Å så greit! Er så ok å slippe stolen! Fysio er fint, jeg har neste time 19 desember.. Da skulle vi jobbe med bekkenbunnen, så er spent på hva vi skal gjøre da. Hun anbefalte meg å sykle på sånn ergosykkel, men er så langt å dra dit, så driver nå på å sjekker med gubben hva han syns om å kjøpe en.. Om så en brukt en! Hvis vi finner en som er billig da.. For jeg ser ikke at jeg orker å kjøre inn til byen hver gang og gå langt for å komme meg dit! Jaja.. Finner vel ut av det! Her passer heller ikke buksene, men ifølge legen var det ikke så rart for den har beveget seg over bekkenet og magen er så smått begynt å merkes! Å da jeg satt i bilen på vei hjem kjente jeg en skikkelig tydelig bevegelse! Holdt på å kjøre av veien gitt!!! :-) Vi hørte hjertet ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå