svorsk82:D Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 jeg er så glad så glad.. vannet mitt gikk klokka 5 i morrest. ha sex jenter! skal inn til jm klokka 8.. regner med at det tar noen timer før ungen er ute.. riene er ikke så sterke:S hihi hoho:D
Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ååååå så spennans, lykke til:D Hold oss oppdatert så lenge du kan da:)
svorsk82:D Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 haha.. ja det er artig! jeg tenke at jeg skulle være den som måtte gå over tida. typisk meg. har en søster som har termin 15. des. så jeg sniker litt i køen.. skal holde dere oppdatert, renger med at jeg blir sendt hjem fra sykehuset, så må "kvæle" litt tid her inne:D
majsenna™ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har termin 16, men begynner å bli vant til at folk "sniker" Hvis sex virkelig hjelper som du sier, så er det jo bare å fortsette! Unnskyld at jeg spør, men gjorde dere noe spesielt? Lå du med bena i været 15 minutter etterpå? Er vanskelig å å få det til i noe annet enn skje synes nå jeg..
Tigermor. Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Heldig du da=) Jeg prøver hver kveld å få lurt med meg gubben på en liten sengevals, men han NEKTER!! Han synes det er så ekkelt nå når babyen har festet seg og er så "nær utgangen". Jeg prøver så godt jeg kan å lokke med at babyen kanskje kommer etter sex, men men, vi får vel bare smøre oss mned tålmodighet og vente =) Ønsker deg masse lykke til i dag svorsk82 =)
svorsk82:D Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 tusen takk! kom akkurat hjem fra føden.. skal tilbake om 12 timer. så regner med at babyen min er ute i natt... jeg har ikke kjent noe til at livmorhalsen har trukket seg tilbake, men det hadde den ca 1cm åpning.. men har snille rier.. ikke så vonde enda:) (jo nei sexstillinger.. hehe.. vanskelig, men vi stod og han tok meg bakfra)
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hei, du får ha lykke til:) Må bare le, her inne er en ikke mye blyg nei, he he. Festlig!!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Henger meg på svaret til Tigermor jeg..........prøver så godt jeg kan men,nei ikke noe sjanse for en kosestund nei....får sette inn ett stormangrep når det nærmer seg termin mer.......
Afrodite´71 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Åhh! Du er heldig! Jeg har termin 1 uke etter deg, men verken jeg eller mannen har spesielt lyst på sex for tiden. Men målet helliger som sagt middelet, og jeg er med på alt som kan sette fortgang i ting. Lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Så spennende da. Hehe... Greit å ha noen tips til over nyttår ja.. Lykke til!!
Tigermor. Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Føler lite lyst på sex jeg også...er iallefall ikke ute etter den store nytelsen for tiden..vil bare ha litt sæd jeg så kanskje jeg får ut babyen min snart =)
Mortil3nydeligejenter Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Heldiggris, da skjer det ihvertfall noe hos deg. Vi føler ikke for sex, så her må ho komme når ho er klar. Lykke til
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. desember 2007 #14 Skrevet 11. desember 2007 Jippi!.....Gratulere på forskudd:=) Snart er babyen din her:=)
Håpefull mamma Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 skorpion73: er dette din første? og viste du at du var moden? ser du har termin kun 2 dager før meg. så dette vil nok jeg også prøve meg på
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #16 Skrevet 11. desember 2007 Har ikke peil om jeg er moden,var til legen i går (gynekolog på sykehuset) skulle få henne til å sjekke men glemte det i farta.... men skal til bake på ny kontroll på lørdag så da skal jeg prøve å huske på å spørre. Er jeg moden så skal sambo til pers!!!!!!!!!!!!!!!!! Må jo være enhvers mann sin drøm det å bli tigget om å ha sex, kan ikke skjønne noe annet...........hihihihihihi P.s; det var noe "merkelig" og nytt i magen i går kveld etter at jeg hadde lagt meg,var i det området der magen starter,men gikk over ,vanskelig å beskrive hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå