Gå til innhold

da var riene mine i gang.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå tror jeg virkelig det sjer noe her.men det som er litt vanskelig er at jeg føler de kommer hele tida.de sier jo du skal ringe når de er ca 5 min mellomrom mellom riene.

mine begynte skikkelig for ca litt over 1 time siden,men de gjør ikke forferdelig vondt enda,men kommer tett.

skal jeg drøye og ringe til de blir litt verre kansje??

noen som er våkne hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ned på føden uansett du... da kan de ordne alt klart med papirene dine og vær forberedt hvis det plutselig skjer fort! Også kan du da få den info'n du treng så du vet hvor lenge du bør vent før du drar nedover!

Lykke til!!! Håper det skjer snart!

Skrevet

Ring til føden og hør.

Hos meg sa de at jeg måtte vurdere selv. De ønsker at riene skal være regelmessige ihvertfall og de skal rive godt.

Jeg reiste inn på sykehuset i går morges med rier som varte i ca 50 sek med 3 min mellomrom. Disse hadde vart i ca 6 timer. Ble skikkelig skuffet da jeg hørte jeg bare hadde kun 1cm åpning :o(

Ble sendt hjem og skulle komme tilbake når riene var skikkelig vonde. Gode rier skal iflg jordmor rive godt i ca 45 sek. Etter over ett døgn med rier, sitter jeg hjemme ennå, men riene har tatt seg opp, så de er vondere nå. I går kveld gikk slimproppen. Masse slim med mørkebrunt gugg og litt blod. Ringte og hørte med føden, det var visst ingen tvil at d var slimproppen.

Her er det med andre ord saaaakte progresjon, men håper det går raskere med deg :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...