kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har ikke hatt tanta på besøk på 39 dager når. syklusen min er tullete,men har vært ganske stabil de siste 4 mnd,hvor det har variert fra 25 til 33 dager. skal jeg gidde å kaste bort peng på en test???
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ja,det syns jeg...Om enn kun for å få tilbake tanten din Når jeg har vært falskt forsinket før så har en test alltid hjulpet ,- Da er plutselig tante der dagen etter ;P
musslingen Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg testet også for å få "tanta" tilbake..Men det viste se at hun ikke kommer til å besøke meg på en stund.. Om ikke annet så får du beroliget deg, ihvertfall.. Lykke til
Mammuten Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Vil veldig gjerne høre hva resultatet blir........
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Testet?? Hvordan gikk det???
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 hmmm,må kjøpe en test da,så det kommer oppdatering i morgen eller på torsdag:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå