Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg lenge lurt på: Hvor har dere vært på tur Hvor lenge og hvorfor? hihihihi kan du stille min nysgjerrighet i natten?
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 USA, hele høsten, mannen sin jobb. Var det utfyllende, eller vil du ha mer? *knis*
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Veeeeeldig!!! Massevis! Vært litt rundt når vi hadde sjansen, Hollywood, Disneyland, tabernaklet i Salt Lake City osv
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Personlig elsker jeg ferie i uniten....ryddig og rent.... Vi planlegger en tur til Florida i påsken. Gleeeeder meg. Var dere på vestkysten?
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 EGentlig midtvesten, men vi fløy vestover Og så kjørte vi en tur østover, men da kom vi jo ikke så langt på ei helg Leste om Floridaturen din før i dag ja Artig!!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 ja må vel se på et fly eller 50, men skal klare å late som jeg synes det er sååååååå gøy:) Gleder meg til å oppleve parker, everglades osv med ungene. Sol er jo heller ikke så ekkelt.
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Sol er oppskrytt! *fnis* Blir gjerne med jeg altså!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Vet du hvor jeg finner de rimeligste flyturene? Må vel ha sete til minstesnupp også så billig og bra er jeg ute etter hehehe ikke Iberia eller noe liknende shit.
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 hmm Jeg bruker mye ebookers jeg altså. Og så bør du prøve wideroe.no, de har utrolig mange selskaper i søkemotoren sin, og jeg har flere ganger funnet bra priser der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå