Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har en el slim? rett før, under eller etter eggløsning..?

Jeg fikk i går og i dag...har ikke helt kontroll på syklusen min..men er regelmessig på 31 dager.

Egentlig har ikke vi tenkt å begyne prøvingen før i januar,men kjenner jeg gleder meg sånn! Min bedre halvdel kommer imidlertid ikke hjem fra reise før torsdagkveld, så toget har vel mest sannsynlig gått denne mnd...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du rekne med at din EL kommer på rundt dag 17, men den kan komme både før og etter. EL slim kommer i forkant av EL.

Hva dag er du på nå?

Skrevet

I dag er jeg på dag 18, fikk litt el slim på dag 16 og 17, og mye i dag på dag 18..da har jeg i så fall el rimelig seint i syklusen...kan det stemme? Bør det ikke være et vist antall dager mellom el og mens?

hmm...kanskje det jeg bør snike til meg litt kos når han kommer hjem på torsdag...;)

Takk for svar Tryne. (hvorfor dette navnet??;)

Skrevet

Det kan sikkert stemme med EL da ja:) Det skal være 10-14 dager mellom EL og IKM. Har man under 10 dager så bør man kontakte lege.

Navnet ja, hehe. Nei, jeg kommer alltid med noe useriøst, så navnet er ett følge av det;)

Skrevet

Oki. takk. jeg lærer litt hele tiden:) trodde egentlig jeg hadde el på dag 16 eller noe sånn jeg...men mest sannsynlig på dag 19-20 da...hmm..

Lykke til med din prøving Tryne! Føler at det blir full klaff på deg i januar!

Skrevet

ja, man lærer stadig noe nytt. Jeg har vert her siden 2004, så jeg har lært en hel del. Godt du har tro på januar, men jeg stiller meg tvilende til det. Er ikke noen enkel sak å bli gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...