Gå til innhold

Ferdig til jul!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et aldri så lite gledesutbrudd: jeg er ferdig til jul!!!

Altså, alt som skal kjøpes inn, bortsett fra ferskmaten, og to flasker cognac (èn til nissen, og èn til en kompis). Huset ser ut som et bomba horhus, men det skal jeg få dreisen på før fredag. Så blir de siste fridagene mine frem mot jul reservert til gavepakking, baking, lage litt pynt, vaske og få på plass jula innomhus.

Herlig!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*knis* jeg syntes det var mye igjen jeg.. hva har du gjort da?? hihihi

Jeg er ferdig med pakkene, that´s it. Og det som gjøres til advent da; stake, stjerne og gardiner på plass.

Skrevet

Er ferdig med baksten jeg:)

Så her er det krumkaker, berlinekranser, brune pinner, smultringer, pepperkaker, kokosmakroner, sjokoladekjeks og kransekake:)

Kjøkkenet er gjort rent med julegardiner, men resten av huset gjenstår..

Har også de fleste gaveinnkjøpene igjen, men har skrevet liste, så det er bare å reise og handle inn:)

Skrevet

Så flink du er, SaDa!! Jeg har kjøpt pepperkakedeig fra IKEA i dag da, det er så langt min bakst har kommet :P

Skrevet

Har jo bare kosen igjen da. Maset med å springe fra butikk til butikk er jeg ferdig med for i år, takk og lov. Driver og fikser opp på romet til Guttongen, så er egentlig der alt rotet skriver seg fra, venter på senga som (forhåpentligvis) komer denne uka. For når den kommer får jeg tatt unna det som står i gangen og som skal inn på rommet hans men som jeg ikke kan sette opp før senga er på plass. Komplissert! ;-)

Og DA er det bare småplukk igjen, kos og juleforberedelser av den trivelige sorten. :-)

Skrevet

Aha!! Men da kan jeg også si det; Jeg er ferdig til juuuuul :-D

Skrevet

Hurra for oss! ;-)

Skrevet

Holder på med rengjøring og shining av hus jeg da..

Vasket ned badet i dag og ryddet i alle skuffer og skap på søndag (finnes ikke et sted det er rotete her nå:D)

I morgen er det kjøkkenet som står for tur og onsdag blir det litt baking:)

Julegardinene og adventsstaken\stjernern er selvfølgelig på plass...:)

Har bare 3 julegaver igjen, og litt andre småting som juleantrekk og blomsterinnkjøp igjen:)

Og mat selvfølgelig..:)

Julekortene er på plass også:)

Ser endelig lys i tunnelen:)

Skrevet

Må innrømme at jeg kjøpte pepperkakdeigen da..

Men resten er laget fra bunn av..

Er sliten og glad jeg er ferdig med det..

Å lage 6 kransekaker tar sin tid..

Kunne jo ikke bare lage til meg selv, så ble til foreldrene mine, svigermor, broren min og kona og 2 venninner som skal få i julegave:)

Skrevet

Jeg kan gjerne være venninna di!!!

Og jeg har sendt julekortene!! :-)

Skrevet

Slitter med å få tatt bilde av begge gutta på samme bilde vi, så det må vi prøve å få gjort i morra..

Skrevet

Hva med et kort med 2 bilder på? *hihi*

Jeg har bare en, så han kom med på linsa :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...