Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ikke liker å kysse med tunge fordi de synes det er ekkelt med spyttet til partneren. At de ikke liker å gi oralsex, fordi de ikke liker saftene der nede.... Min kjæreste har så mange grenser som jeg føler ødelegger sexlivet og samlivet. :-(
Tally Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det hørtes ikke ut som en som er helt komfortabel med seksuallivet sitt, nei.
VilJegVil? Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Noe ufint han har opplevd tidligere som utløser dette?? Oralsex kan jeg forstå.. eller ikke fortå, men det vet jeg er tilfelle, men spytt...merkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje ta det som et hint at du har dårlig ånde og at det muligens hjelper å vaske seg nedentil.... Kan vel ikke la stakkaren boltre seg i råtten ånde og attpåtil få servert sur illeluktende kalkunfitte.... "yææææækkkkk" :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hvor skal jeg begynne? Spørsmålene er så mange. Hva tror du? Hvorfor er det av betydning hvorvidt det er normalt?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Lyder som en som ikke er forelsket.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Det har jo ikke det... Altså betydningen om det er normalt. Det var mer en åpning på et vanskelig tema for meg. Han har nevnt at han ex hadde veldig ofte litt for mye "gugge" som han sier det, der nede. Ja, kanskje han ikke er tilstrekkelig forelsket i meg? :-(
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Det høres ut som om han har litt problemer med sex og kroppsvæsker spør du meg. Det stikker sannsynligvis dypere enn at han ikke er forelsket i det. Du har nok bare funnet deg en som enten har veldig mye issues i forhold til kropp og sex, eller en som har issues i forbindelse med renslighet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 kunne nesten vært meg, bare jeg ikke er mann da. Orker ikke å kysse med tunge får meg bare til å brekke meg. Er ikke sikker på hvorfor. Kjenner forsovidt mange som ikke liker å kysse med tunge og har litt intrykk at det er mer vanlig å gjøre det når man er yngre. Men siden jeg ikke kjenner noen menn som ikke liker det (er ikke samtaler jeg ofte har med menn.) kan jeg ikke si at det er vanlig for menn. Men de er vel så forskjellige som oss kvinner de også. X-kjæresten min likte ikke å gi oral sex. vet ikke helt hva som var grunnen da, selv om jeg savnet det godtok jeg det barem, ingen skal tvinges til noe de ikke liker. (og var ikke derfor det ble slutt.) jeg tviler sterkt at jeg luktet eller smakte vondt heller for hverken kjæresten før eller etter har hatt noen klager. Han kan jo ha noen opplevelser i fortiden som dette skyldes vet du. Ikke bare jenter som opplever missbruk. Kjenner faktisk en som ble seksuelt missbrukt av en dame når han var 10 år, han har problemer å forholde seg til masse forskjellige ting seksuelt. Selv om det selvfølgelig ikke trenger å være noe slikt med samboern din.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Vi er voksne- godt voksne til snittalderen på dib og dømme og kliner ennå. Vi kan råkline på bakerste benk på juleavslutning på skolen. noen små blir litt flaue- men er vant til det. Vi nusser også mye. Mange titalls ganger i løpet av en dag.. men vi TENNER hverandre og På hverandre. Og her i huset får mannen utført langt flere avsugninger enn kona si! Men både hun og han er meget fornøyd med tingenes tilstand. Er litt lettere for menn å få en liten kjappis, da. Bare buksesmekken og "ut med'n" liksom! bestill familierådgivning med typen din, du! Han hørtes ikke spesiellt oppvakt og oppmerksom ut?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 jeg "kjente" en slik mann en gang. som ikke likte og kysse og kline fortalte han. dette kom av at han som yngre var blitt lurt, eller boren han og en kompis utfordret han til å spise på en glassmanet, vilket han gjorde og klining og slikt minner han om den følelsen og det er kansje ikke så rart at han varpåvirket av det , nå er dette 6 år siden jeg hadde kontakt med han så håper for hans del at han har kommet over det. hihi men jeg tror ikke det er helt uvanlig å ikke ville slikke heller, liker ikke å suge selv fordi jeg ikke liker sperm, men det er enkelt å løse med en kondom med smak liksom ikke så lett å fikse slik på en kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå