Mortil3nydeligejenter Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Var på do og det kom MASSE slim med mørkebrunt guffe samt blod. Ringte føden og det var ingen tvil om at det var slimproppen, 8 dager over termin ) Riene er også ganske kraftige når de først kommer. Er ikke så tette ennå. Få se utover natten hvor regelmessige og kraftige de blir. Kanskje det endelig blir baby på oss )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Oj så spennende Skal krysse fingrene for at hun kommer i natt Lykke til
Piami :) Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ååååh så spennende!!! Ja nå kommer hun nok! Lykkelykke til!! Prøv å slappe av/sove så langt du klarer da, tror nok ikke dette drøyer lenge..
Mortil3nydeligejenter Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Takk jenter ) Er veldig spente selv. Får virkelig håpe ho kommer nå, er bare super klar!!!
mams-til3 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 LYKKE TIL!!!!!hadde det bare vært meg:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 du er nok ikke her nå du:) men endelig var det din tur... lykke til og håper alt gikk /går bra:)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Vi får vel lese din fødselhistorie snart da regner jeg med! gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til!! Så spennende!!
Mortil3nydeligejenter Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 Neida jenter, er her ennå jeg ( Er helt fortvilet. Riene har avtatt og kommer bare innom slagene. Våknet med rier i natt, men har roet seg betraktelig nå. Skal ringe føden i dag og høre om rier i 1 1/2 døgn kan være bra for barnet. Hun var ihverfall veldig aktiv i går kveld. Trodde virkelig at nå var det min tur, blir helt deppa her jeg går. Bare vannet hadde gått, så kunne de ihvertfall sette i gang fødselen. Hvor lenge skal jeg gå med slike rier da????? Dette er frustrerende!!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 ånei.. stakker deg!!! trodde du var så heldig å hadde fått den lille jeg nå.. forstår virkelig at du er frustrert!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Huff jeg vil bare si lykke til, og håper du får fortgang på sakene snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå