Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skriver/uttrykker seg som en gudinne når de er steike forbanna. Not me!

La nå Ellie få fred.

Og send generelt folk som er sinna og skuffa en klem isteden for å kalle dem navn. Overreagerer folk (så vidt du ser det) så stikker det vanligvis noe bakom som vi ikke vet om.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp med hånden de som synes at om man legger ut de steike forbanna tankene sine på et åpent forum burde tåle at folk ikke er enig i at de burde være steike forbanna.

Skrevet

Så enig med deg! Var et innlegg her en dag om ei som blei så matt fordi folk her inne var så nærtakende..er det rart?? Blir matt av folk sm absolutt MÅ angripe istedenfor å svare saklig.

Skrevet

Det er vel en 50/50% tjanse at enten får man en velberettiget trøst eller at dib-politiet kommer og tar en. Er man så sinna (og uten utløp der man er) så er trøsten mer sannsynlig i ens eget hode.

Skrevet

Men hvor naiv er det lov å være? Å klapre ned tankene sine på et nettforum er som å kaste kjøtt til ulvene, det ligger i selve nettforumets natur. Kan det overraske eller sjokkere noen som attpåtil har hengt her inne en stund?

Skrevet

Sjokkerer meg absolutt ikke...Er blitt godt vant til "ulvene"=) Men synes det er litt rart. Om jeg lufter tankene mine (rimelige eller urimelige) forventer jeg ikke å bli halshugget? Synes noen her inne har en snål måte å være på, og håper at de ikke er slik irl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...