Expat Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Som skriver/uttrykker seg som en gudinne når de er steike forbanna. Not me! La nå Ellie få fred. Og send generelt folk som er sinna og skuffa en klem isteden for å kalle dem navn. Overreagerer folk (så vidt du ser det) så stikker det vanligvis noe bakom som vi ikke vet om. Takk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 opp med hånden de som synes at om man legger ut de steike forbanna tankene sine på et åpent forum burde tåle at folk ikke er enig i at de burde være steike forbanna.
cherry coke Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Så enig med deg! Var et innlegg her en dag om ei som blei så matt fordi folk her inne var så nærtakende..er det rart?? Blir matt av folk sm absolutt MÅ angripe istedenfor å svare saklig.
Expat Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Det er vel en 50/50% tjanse at enten får man en velberettiget trøst eller at dib-politiet kommer og tar en. Er man så sinna (og uten utløp der man er) så er trøsten mer sannsynlig i ens eget hode.
Loglady Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Men hvor naiv er det lov å være? Å klapre ned tankene sine på et nettforum er som å kaste kjøtt til ulvene, det ligger i selve nettforumets natur. Kan det overraske eller sjokkere noen som attpåtil har hengt her inne en stund?
cherry coke Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Sjokkerer meg absolutt ikke...Er blitt godt vant til "ulvene"=) Men synes det er litt rart. Om jeg lufter tankene mine (rimelige eller urimelige) forventer jeg ikke å bli halshugget? Synes noen her inne har en snål måte å være på, og håper at de ikke er slik irl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå