Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette gratis?

må man ha kupong? eller er det noen som har fått tatt bilder uten denne?

er det kupong i det siste gravid bladet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er gratis, men du må ha en kupong fra Gravid- bladet... Tror ikke det var det i det siste bladet, men vet sikkert at det var i det bladet før dette.

Du får samtidig et gavekort på å ta bilder av babyen (evt. m familie) når han/hun er født...

Skrevet

ca en uke etter fotograferingen får du bildene :o)

men husk det er kun tirsdager mellom kl ett og to som gratisfotograferigen gjelder.

Skrevet

fotograferingen er jo gratis, men det å få bildene er ikke gratis. Kjenner mange som har brukt det tilbudet men blitt litt skuffet når de ser at de måtte kjøpe ramme til bilde og at det ikke akkuratt var billig...

Skrevet

det går ann å laste disse bildene ned fra nettet?

eller må man bestille de hos fame?

Skrevet

Gravid bildene får du gratis jo :) Du laster dem ned fra nettet, og kan fremkalle de hos f-eks fotoknudsen om du vil.. det har jeg gjort ;) Jeg vet de gikk tom for kuponger, så du kan ringe ditt fame studio og spørre om du kan komme uten kupong :)

Skrevet

er du fornøyd med bildene dine?

jeg har vært å tatt bilder i dag... er kjempe spent... tenkte at pappan skulle få et innrammet bilde i pappa gave...

fikk komme til uten kupong, det står på sidene til gravid bladet at det ikke er alle bladene som hadde kupong... ga beskjed om det når jeg tok bildene.. ikke noe problem....

er så spent på bildene!!!!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mine bilder! De ble kjempefine. Hadde sambo med på 3 av bildene, så hadde jeg 1 med klær og 1 uten :) Kan legge de ut på mine bilder så kan du se :)

Skrevet

Fikk ikke lastet opp bildene.. men kanskje disse funker:

051020071808PR8Gvsh6nmeCSwpMPd.jpg?10

051020071813xqsaTuKLWllf65FqVP.jpg?80

051020071822nNuYhja4ji73dJV1MQ.jpg?98

051020071825UjMtpCuTfGYkx5rusq.jpg?48

051020071817beSpZ8pH2k4g4JlzfM.jpg?58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...