Gå til innhold

Dagens dummeste :) ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh,så du og på tv-norge?? Så ut som noen tok hormoner for sexlysten sin skyld, men vet ikke om de får den stiv, de har vel ett hull som partneren kan bruke:/ Vet ingenting om dette, har aldri tenkt over det heller...

Skrevet

Hahaha ja, jeg forsto liksom ikke helt greia (så bare siste 15 min eller så)Hvorfor de gjorde det liksom?

Så begynte jeg og min kjære å diskutere det litt, jeg kan virkelig ingenting om dette..

Skrevet

en som ikke har baller, og jajeg tror de kan ha sex, men som nevnt, alle de naturlige "horny" hormonene forvisnner jo da...

Se på kastrerte hester, de har seg jo de, selvom pungen mangler! hehe

Men jeg så ikke programmet, hvorfor var de kastrert???

Skrevet

Ja det var det jeg lurte på, visste ikke om kastrerte dyr hadde seg eller ikke hehe. De sa i programmet at de måtte leve et liv uten sex, men jeg syntes det var litt rart at de ikke skulle kunne få ereksjon..

Jeg forsto ikke hvorfor de var kastrert, trodde først de hadde et ønske om å bli dame, men neeeida :) de ville bare ikke ha baller rett og slett..

Men som sagt, jeg så bare slutten..

Skrevet

Hvis du fjærner balla, blir det en vagina da??

Fra spøk til revolver så kastrerte de seg for å dempe sexlysten sin, og en gjorde det fordi han følte han var i feil "hamn", ellr noe sånt. Han var bare 20 år, og fikk depresjoner etterpå, så han skulle begynne å ta hormoner for lysten sin del. Hos andre virka det mer som en besettelse eller en form for fetish.

Skrevet

Hehe neida, men jeg tenkte at kastreringen kanskje var det første skrittet i retning kjønnsskifte operasjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...