Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ..og julebrød. Lurte litt på om jeg sku la vær pga at jeg er så sliten om dagen, men det var jammen fint å få gjort det. Noen andre som fikk bakingen helt for seg?
jan.mam Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg går og diskuterer med meg selv om jeg skal bake eller ei. Er så redd for å ha masse småkaker igjen etter jul som jeg blir gående å spise av de siste ukene før termin. Vet hvordan jeg er......hva skal jeg spise nå'a? Litt småkaker og en kopp te......jaaaaaa. Men litt må vi jo ha her. Har fått litt av svigermor. Kanskje jeg trår til i helgen. Vi får se. Det er jo litt hyggelig også da
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Lagde delfiakake i går og skal mekke brune pinner nuh...hadde gledet meg til delfiakaken, men fant ut at jeg får sure oppstøt av delfiafettet..veldig kos :/ Så den er "overlatt" til samboer...er jo så gøy å bake julekaker da!
Maigullet Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Fikk starta i helga, med tre sorter julekaker og flettaloffer. Nå skal jeg sette på en brøddeig, må ha litt grovere brød til silda:) - Også tenkte jeg jeg skulle lage nøtteroser sammen med ungene i ettermiddag. Skulle vel kanskje ha prøvd meg en gang til på kokosmakroner også. Har for første gang klart å få til flate kokosmakroner... Har den siste uka fått "ånden over meg" så jeg må vel bare prøve å gjøre unna mest mulig - for vet jo aldri hvor lenge det varer
To under Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Holder på med hjemmelagede pepperkaker og skal steke kransestenger etterpå, nam...
3 har blitt 4 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 holder på å lage karameller og coockies akkurat nå;-)
mimmitiltre Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 aahh saa flinke dere er!! jeg er umulig paa kjoekkenet saa begynner i det smaa:) holder paa aa lage riskrem og gloegg:) tenkt jeg skulle oeve meg til juleaften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå