Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 barnehahgepersonalet skal få? En kurv til å ha på personalrommet eller noe... Tengte på en pose tvist, mandariner, en nisse, pepperkaker.............flere forslag??
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Et fint julelys som kan tennes på bordet mens kurvens innhold fortæres ;-)
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 julemarsipan *nam nam*. Ellers er hjemmelaget julegodis altid stas hvis du har laget noe.
Hikken Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jobber selv i barnehage, og frukt og sjokolade er alltid vinnere :-)
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hvilken kurv? Er det vanlig at foreldrene gir spiselige ting til bhgpersonalet? (Hjelp! Gjøres det i min barnehage uten at jeg har fått det med meg???)
Hikken Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Det er langt i fra alle som gjør det, men noen dukker plutselig opp rett før juleferien begynner med en liten oppmerksomhet, alt fra søte julekort med bilder av barna (alle jeg har fått henger på veggen min), til sjokolade og flott julepynt. Men ingen krav om dette altså, dette velger man helt selv :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg jobber selv i bhg, og har gjort det å årevis. Det er noen foreldre som påskjønner personlet hvert år. Men langt langt fra alle. Selv er jeg så fornøyd med måten de tar vare på min dyrebare datter på, så jeg ønsker å fortelle dem det, og gi dem en påskjønnelae.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå