Gå til innhold

LCD eller plasma? hva har dere og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LCD tror jeg.........vet ikke hvorfor. Tror vi trengte en tv fordi den gammle kassa mi røyk!!!

Skrevet

LCD er mer miljøvennlig, bruker mindre strøm. Og det er teknologi for fremtiden, plasma gir bedre bilder på film men er ikke egnet til spill og pc-bruk.

Skrevet

Jeg har en røykende LSD- tv.

Skrevet

LCD med full HD.

LCD har bedre bilde enn plasma.

Hvorfor...? Var ikke jeg som kjøpte den:p

Skrevet

plasma

fordi det var min elskede som plutselig bare kom hjem med 42 tommer-mosteret til å henge på veggen...

Skrevet

plasma = bra for hjemme kino i mørkt rom, eventuelt for bruk med pc.

plasma skjermen er lyssvake og således ikke bra i rom med mye lyst.

LCD = Bra til å ha i stua der det gjerne er litt lys. heller ikke optimalt med

tanke på mye bevegelser på skjermen.

Å kjøpe plasma til å ha i stua vil jeg si er bortkasta, bruk heller pengene på en bra LCD skjerm.

Skrevet

LCD. Mest pga innbrenningsproblematikken med plasma, siden vi i hovedsak bruker tv-en til spilling.

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

lcd bir så gjennskinn i plasma særlig om du har mye vinduer, ser deg selv hele tia.. det gjør du ikke på lcd, men skal du bare ha den til film i et mørkt rom er plasma best på bilder :)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

øøh skrivefeil.. skulle stå velg Lcd :)

Skrevet

Vi har 37 tommer LCD med full HD og Ambiligth

Skrevet

Da er den KRONIDIOTEN jeg kjøpte min PLASMA skjerm av for 1 år siden den største nerden jeg veit om!!!!

For han sa at så lenge tv'n skulle stå i stua og brukes til bare "tv" og ikke spill så var plasma hd ready det beste valget!!!

LCD var fin til spill og pc...så det kjøpte jeg og har på soverommet der vi ofte ligger å spiller x-box eller playstation (mest gubben)

Jaja, da var jeg blitt lurt!! Litt irriterende men, ihvertfall når det er kostbare greier vi snakker om her lissom!

Skrevet

ok, takk for svar jenter! Ble pittelitt klokere nå :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

LCD

Gubben, som har litt peil på detta, sier at det ikke er noe kjempestor forskjell på de to typene. Men litt avhengig av hva man skal bruke det til, selvfølgelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...