Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Gjerne med to eller flere bilder på..Men ett er også greit..Hvor har dere bestilt?
snartmammapåny Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 vi bestilte på vistaprint.no Veldig fornøyd, kvaliteten på kortene var mye bedre enn mange andre jeg har sett. DE var printet på mye tjukkere papir og ikke bare slikt tynt fotopapir som du får mange andre steder. Så i seg selv så virker kortet mer eksklusivt. Du kan velge hvor mange bilder du vil ha, og du kan og få trykk på begge sider. Litt lang leveringstid da, så du er nok for sent ute til å bestille årets julekort hos de, men kanskje neste år eller til en annen andledning;)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Bestillte på japanphoto. Fikk de i dag og er ganske fornøyd. 10 kort for 29.90 er heller ikke så ille pris.
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 sponland har fine..........og så kan du se på www.fotow.no
2blå og ?? i magen Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Sponland har veldig mange fine..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Ikke for seint å bestille på vistaprint.no ennå tror jeg. Ei venninne bestilte der på fre og betalte ekstra for å få levering innen 1 uke og hun fikk dem i dag:-) Fine kort, jeg bestilte derifra jeg også, veldig fornøyd.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg bestillte fra fotoknudsen nå. Var siste frist i dag.. *pjuh*
snartmammapåny Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Ja det er sant, man kan velge raskere levering om man vil betale for det;) HAdde helt glemt det. Men må si at det er verdt det:D
Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 NEINEINEI. DE FINESTE JULEKORTENE FINNER DU PÅ OPTIMALPRINT.NO ;D hehe, jeg er ekstremt fornøyd i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå