nr2-imagen:) Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 så da er billig stripsene bedre enn CB??
Lillegull og spiren Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 ja det er de,men det som er dumt med de er at de kan slå ut tidlig pga at de finner hcg,men så velger kroppen kansje ikke å ta til seg egget,og da kommer mensen som den pleier,,og da sier mange at nei billig tester bare er noe tull,for mensen kom..men det betyr at du har vært gravis,men at spira ikke festa seg.. så man kan få et tidlig svar,men ofte så fester jo ikke egget seg ..og da kan det være litt trist å få posetive tester så tidlig..om dus kjønte hva jeg mente?
lana<3 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 lettere for å få falskt positive iallefall.....og skal jo i teorien da være mulig å teste tidligere med disse da....tror jeg fikk falskt positivt igår jeg... takk for info iallefall:)
Lillegull og spiren Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 ja de slår ut tidligere,,,som regel så skal de ikke slå ut falskt,for det som skjer er at testen kan finne hcg,men at spiren ikke fester seg..og da har den ikke slått ut falskt,da har den funket..men at mensen kommer,.,,men kansje du er gravid da:)
lana<3 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 kanskje egget festet seg og produserte en liten dæsj med hcg før det stakk avgårde igjen...uff...for idag er de to billigtestene jeg tok idag blenda hvite...og vil ikke waiste den digitale på hcg som ikke slår ut på billigtestene engang... hva hvis dette skjer flere mnd på rad....kan man få tatt tester hos legen??? Er lei meg idag...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Her er det feil informasjon ut å går. Før slo CB sine ut på 50, men de nye slår ut på 25 de også. Så de er faktisk like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå