miobell Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Nå har jeg vært borte herifra en ukes tid.... Er i min første pp, men litt syklus tull etter ppillene. Siste blødning 07.11. Jeg trodde jeg hadde IKM onsdag forige uke, men ser ikke ut til at det stemte helt.. tok en graviditetstest på "IKM dagen",men denne var negativ ja... Fremdeles ikke fått noen blødning. Vi har nok av sengekos, så kan jo være det likevel klaffer.. hehe... om jeg "treffer" en evt. eggløsning.... Går og håper jeg er gravid men... Er vel vanlig at det kan gå litt tid etter halvannet år på ppillen???? Var mye rar i kroppen for to uker siden og forige uke. Trodde jeg var gravid, men var kanskje bare kroppen som stabiliserte seg? Dette har gitt seg nå. hadde noe som kunne ligne på EL slim for halvannen uke siden. kanskje jeg hadde EL da?... hmmm- Blir sprø av dette her kroppen er umulig å forstå seg på! Kan jeg ikke bare få mensen da så jeg kan begynne på PP2, eller så faktisk være gravid!!! Sukk
oktober24 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hei! jeg er i akkurat samme situasjon som deg.. Hadde mens etter p-pilleslutt 27 oktober. Og har ikke hatt mensen siden........ Kjedelig!! Jeg hadde også masse "symptomer" da jeg egentlig skulle hatt IKM. men ikke gravid.. Så var nok bare inbilning.. Hadde innstilt meg på å vente på neste mens, og hadde roa meg ned litt. Kan jo ta opp til 1 år før syklusen blir stabil. Men har de siste 2 dagene plutselig fått kjempe ømme brystvorter, så nå aner jeg ikke hva som skjer.. Og det er ikke inbilning, for de ER vonde! Kan jo være et tegn på mens, eller noe annet.. kanskje..
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Vil bare forberede dere på at uregelemessige syklus etter p-pilleslutt er veldig vanlig. Jeg har 6 uker ca mellom blødninger etter slutt nå.
miobell Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 men tiltross for uregelmessighet i syklus, så vil man kunne ha god mulighet for å bli gravid også ganske like etter ppille slutt? .... hvor lang tid tar det egentlig før "stoffet"/virkningen er ute av kroppen???
honey,5pp Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 virkningen av p-pillen er ute av kroppen etter en ukes tid. Men det regnes som normalt at det kan ta 3-6 måneder før man får tilbake mens. Og opptil 1-1,5år å få stabil syklus (igjen). Men det finnes mange eksempler på de som blir gravide før de i det hele tatt har fått igjen mensen før de blir gravide. Husk at EL finner sted før mens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå