Gå til innhold

kneppingen i magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

!. hva er denne kneppingen som kommer fra magen?

2. jeg har nå et sykt press i bekkenet, gjør ikke direkte vondt men er fryktelig ubehagelig... kan dette bety at det nærmer seg fødsel? vet at det nok er vanskelig å svare på, men har noen opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort tid før vannet mitt gikk hadde jeg slike "knitrelyder" . De kom enda sterkere noen timer før vannet mitt gikk, å holdt på slik under riene også:-)

Skrevet

Både denne og forrige gang hadde/har jeg kneppelyder i magen helt fra uke 32...

Skrevet

Unnskyld meg for spørsmålet mitt, men hva er kneppelyder? Knitrelyder forstår jeg. Er det det samme?

Skrevet

Jeg har sett et lignende spm før og da var det noen som hadde hørt fra jordmor at det var leddene til den lille som "knakk", at det ikke var farlig, men at det hørtes mer dramatisk ut enn det det var.. Jeg har til gode å høre kneppelyd, men morer meg stort over ristingen når babyen tisser.

Skrevet

Hvordan kjenner du at han/hun tisser?

Jeg kjenner av og til regelmessige rykninger og regner med at det er hikking.

Skrevet

Det er ikke til å ta feil av; det rister skikkelig. Hikkingen blir mer som rytmiske dunk mens tissingen er som den får en skikkelig grøsning. Artig det der :)

Skrevet

Når den tisser kjennes det ut som om hele magen vibrerer! Varer ikke så lenge, men er ikke til å ta feil av.

Skrevet

Ja, morsomt å kjenne han tisse.. Akkurat som hele magen får epilepsi annfall.. hehe.. :) men hikking begynner å bli plagsomt.. flere ganger om dagen jo... har egentlig aldri tenkt over at vi egentlig hikker regelmessig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...