Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hva med rosa til gutter? Er det "fy-fy"? Tenker på klær..
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes det er fint. Men sist gang det samme spørsmålet var oppe her ble jeg skikkelig nedstemt, he he. Det blir jeg foresten av mannen også, så lillegutt har ikke noe rosa ennå.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Hvis det vises at de er gutter så er det kult med rosa Men ikke hvis man kan bli i tvil , ...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Selvfølgelig kan man ha rosa til gutter. Lacoste innførte jo rosa til menn for sikkert 20 år siden:)
ScaryMama Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Nikolai har et par rosa innslag i garderoben sin;)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Nei, kommer da an på plagget det. guttungen hadde ei veldig stilig t.skjorte med krage i sommer. Den var rosa og grønn stripete. skikkelig stilig sommerskjorte- og dette var beregnet på gutter. mannen min har en rosa skjorte, det er da heller ikke uvanlig.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Det er det eneste snuppen ikke får gå i! Han skal få kle seg ut med kjoler, leke med dukker og egentlig hva som helst ... men så lenge jeg bestemmer skal han ikke ha på seg noe rosa! Er vel (av en eller annen merkelig grunn) redd noen skal ta ham for ei jente (selv om han ser guttete ut...).
Tomine is my star Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Nei...ikke til jenter heller... ) Haaater rosa...min lille snupp burde kanskje hatt noen rosa plagg,mange gamle damer tror hun er en gutt siden hun IKKE har rosa klær på seg... )
julenissen Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Liker igrunn ikke rosa til hverken gutter eller jenter, synest rett og slett det er den minst pene fargen, men når det er sakt så har faktisk min sønn en rosa jakke. Det var den beste og mest praktiske jakken, og utsolgt i andre farger så da kjøpte vi den. Bruker han også
solstråle69 Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Hvis det er rosa innslag i gutteklær, synes jeg det er kjempefint! Skulle gjerne sett at mannen min brukte den rosa lacoste-skjorta si litt oftere.
Gjest thricane Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 nå synes jeg ikke rosa er noe fint i det hele tatt, så ellers takk....
Honningmelon Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 En rosa skjorte er greit, men ikke for mye av det gode. Hadde uansett ikke fått på min snart 4-åring rosa :-) Jenta mi har en del rosa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå