Gå til innhold

Tips til hvordan fortelle til familie og venner,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dikt eller andre måter å si det på, skal fortelle det på nyttårsaften, og trenger noen ideer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å kjøpe en krus eller lignende der det står "verdens beste bestemor, bestefar osv, pakke det å gi det til dem;)

vet ikke helt med venner, men det var slik jeg var tenkt og fortelle det til de kommende beste foreldrene, men mamma skjønte jeg var gravid når jeg slutta å røyke;)

Skrevet

Mamman min veit det allerede for hun er den eneste som har visst at vi har prøvd. Men når vi skal fortelle det til min svigemor så har vi planene klare. Vi skal kjøpe en babybok av et eller annet slag. Og inne i den skal vi skrive noe slik som: " Hei Farmor! I dag er jeg så og så gammel og det er så og så lenge til jeg kommer. Gleder meg masse til å møte deg." Eller noe slikt :)

Skrevet

Vi skrev en lapp til hver av besteforeldrene der det stod: Du skal bli bestemor/far. Skrev også en lapp til lillesøsteren min der det stod at hun skulle bli tante :)

Det var ikke sånn vi hadde planlagt det, men syns det var en artig måte å gjøre det på :)

Skrevet

Skal fortelle det til mamma, pappa og søster når eg kommer heim til jul.

Blir å lage et fint lite hefte til hver enkelt av dem, som eg igjen skalpakke inn i en liten eske med gullpapir. Der blir eg å skrive litt forskjellig, hvor stor nurket e, forventa termin og hva nurket ønsker at bestemor skal finne på sammen med han eller hun, og diverse. Dikt på baksiden. Har et dikt til hver, men eg har ikke skreve det selv.

Får si så kan eg legge inn om du ønsker.

Skrevet

Takk for mange gode iddeer. Skal på ul neste torsdag, og håper å få et bilde da som jeg kan gi til min mor med teksten : Hei Bestemor!

Skal feire nyttår med mange venner, men kan ikke komme på noen festelig måte å si det på, de aner ingenting.

Skrevet

Jeg har tenkt å bare si det som en spesiell "julegave" julaften. Hører det er så mange som skal gjøre det så spesielt. Men jeg har iallfall tenkt å bare si det, føler det blir mer personlig..

Skrevet

Idag har jeg vært å handla garn og oppskrift på et babyteppe som bestemoren skal få til jul. Skal også skrive et kort der jeg ber henne om å ha det klart til juli for da kommer det en som har bruk for det!!! Til mormor har jeg kjøpt garn til et hentesett som hun skal få strikke og ha klart til nurket kommer:) tror det vil falle i smak:)

Skrevet

Til de vordende besteforeldrene: Vi har kjøpt en fin gaveeske som vi skal legge en smukk i. Den blir lagt under treet sammen med de andre gavene. Lille Nurket er jo tidenes beste julegave!

Til den vordende tante vurderer jeg å pakke inn garn, strikkepinner og oppskrift på noe baby-tøy. Men vi skal ikke feire jul sammen, så kanskje jeg bare sier det siste gang vi ses før jul. Vil jo si det ansikt til ansikt.

Skrevet

Er jo litt dramatisk av meg, så jeg kunne tenkt meg å få en god kompis til å kle seg ut som julenisse, troppe opp på julaften til mine foreldre og rope ut: ER DET NOEN VORDENDE BESTEFORELDRE HER???

Og: DERSOM DERE ER SNILLE FÅR DERE ET NYTT BARNEBARN I JULI NESTE ÅR!!

De hadde sikkert blitt litt lange i maska, hehe, men det blir nok med tanken...

Skrevet

Vi skal gi svigers en kopp hver der det står verdens beste farmor/farfar og siden jeg fikk utralyd bilde i går, skal de også få det. skal si det til min famile når jeg kommer hjem til de i Januar, vet ikke om jeg skal gjøre noe spesiellt ut av det, eller bare si det rett ut. Gleder meg til at alle skal få vite det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...