NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg måtte kjøre gubben på sykehuset i går fordi han hadde fått spnn tvilling med rompa. Barna var hos foreldrene mine imens. Da jeg hentet dem så sa jeg til min mor at vi kom nok ikke til å si nøyaktig hvor gubben hadde vondt. Hun eldste elsker å gå å si viss noen er syke så da hadde alle visst at gubben hadde vondt i rompa;-) Da sa min mor at det hadde hun alllerede fortalt. Hun hadde sagt: "Far har vondt i ryggen å raoå!" "Han har vondt i rompå", sa min mor. "NEI, han har vondt i raoå" svarte hun. Hehehehehe;D Off, de snapper visst opp det meste. Trødde vi ikke hadde nevnt denne vonde plassen men vi hadde tydeligvis det;D Måtte advare i barnehagen i dag at hun kanskje kom til å si det. Hun i barnehagen lo godt;-) Såvidt jeg vet har hun ikke sagt det enda men tro meg: Det kommer!!!
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hadde han tvillinger?? fikk dere gjort noe med det med en gang?? jøss fikk ikke sambo, var først en gang til lege, så en gang på sjek på sykehuset, så en gang til på sykehuset og da brukte di laser for å få det vekk.. måtte rense og styre i fler uker... ble ei grop inni ryggen på en måte som var 2cm brei og 4cm lang og 2 cm dyp.. hehe gode detaljer:) er det slik han har??
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Er nok sånn tvilling-greier ja. Men hans sitter nok litt lengre nede enn samboeren din sin;-)
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 nei er like ved halebeinet.. elle rlitt lengre opp kasnkje... liksom ett par cm oppfor hullet(haha) ryggen var pen vri;)
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Som sagt, hans er nok litt lengre nede;-)
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 oi har han di ini da?? herregud og jeg spør.. hehe-- og til deg under tvillinger er på en måte to hull lik eved hverandre som ikek gror sammen, to ''åpne sår'' som kan klø og veske, di sier at man kan finne negler og hårballer der (ugg ikke vet jeg om dette er sant) det er vist der tvillingen forsvant inni magen.. om du skjønner? det er jo bare fra gamelt av.,. hehe
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Det er en klump med gøsj som plutselig vokser og blir veldig smertefull. Den kan inneholde hår, væske o.l. Før (vet ikke om de gjør det nå lengre) så mente de at det kunne være rester etter et annet foster som vokste seg inn i mennesket. Alltså at det var 2 foster men det ene døde og vokste inn i det andre fosteret. Alltså derav ordet tvilling. Men om det er noe i det, det vet jeg ikke.
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 Hehehe;D Ikke helt inni, tror jeg... Men så har jeg heldigvis ikke sett etter;-) Han kjente den utfor ihvertfall.... Hehehe:-)
små Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Ahh, ok. Takk for svar. Aldri hørt om det, men det hørtes ikke behagelig ut :S
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Ha ha ... må le. min niese var kanskje 1 1/2-2 år da hun hermet etter hunden min. En stor golden som peser......... i barnehagen gjorde snuppa det stadig. siden min svigerinne jobber der og visste at frøkna sov på rommet til foreldrene enda ( pga opussing) - tenkte de sitt........ de lo godt da svigerinna fortalte at det var når hun så hunder hun gjorde det.........
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2007 Det er ganske vanlig:-) Jeg kjenner mange som sliter med det. Det er visst veldig smertefullt! Svigerfar er og mye plaget med det:-) Kjenner 2 tvillingpar, 3 av de 4 er plaget med tvilling. Kanskje de skulle vært trillinger da?!
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 må renses ofte og skiftes på.. hehe så kan hende du må hjelpe han.. det måtte jeg.. vi spylte med grønnsåpe og tørket det godt.. tok i sårsalve og ''teipet'' igjen.. er jo ett åpent hull.. hihi
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2007 Han har operert det en gan før, måtte ikke hjelpe da. Svigerfar er og plaget med tvilling. Har aldri hørt at det er et hull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå