PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet den e mail adressen,hvor du kan gi en geit i julegave til en fattig familie? I år blir det mange sånne gaver i min familie! Blir helt dårlig,tar meg i å ikke vite hva jeg önsker meg til jul,rett og slett for det jeg/vi har alt! Tenkte at i år skal jeg pröve å tenke på den som ikke har det så bra...
imsdal med julesmak Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 http://www.kvasir.no/c/art/high/xmas/pres/ Her finner du linker til slike typer julegaver, finnes litt mer å velge mellom enn bare ett esel )
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Du kan få kjøpt en geit her hos meg. Men, vær obs på at han går mye rundt og gresser og forlanger å få maten servert:-p Neida, men søk på gaver som forandrererden, så skal det komme opp. Husker dessverre ikke i farta...
mettings Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 kjøper du geiter, kyllinger el. på Flyktningehjelpen, får man kule t-skjorter som takk for hjelpen. Har en haug nevøer/nieser på 18-21 år som bare ønsker seg dyre og hippe ting. Gjett hva de skal få av tanten sin? he he he
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 www.gaversomforandrerverden.no www.gavermedmening.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå