Gå til innhold

*dreamer* - 12pp, 1SA

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her snuppa? Du må bare komme på msn:o) Må fortelle deg ang hva hu kom frem til med healinga:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pålogga nå:)

Skrevet

Hu var utrolig flink altså:o)

Skrevet

Snuppa, jeg gleder meg så MYE til lørdag jeg:o)

Skrevet

Jeg ÅÅÅÅÅÅ!!!!!:)

Skrevet

Det blir sååå koselig det:o)

Skrevet

Jaaaa:) Hva driver du med i dag da?

Skrevet

Heiiiii snuppa!

Så ikke den før nå jeg da! *Fnis*

Her har det ikke skjedd stort idag.. Bortsett fra at Mia pusen min er borte:( Har ikke sett han siden igår på dagen, og han pleier ALDRI å være ute om natta.. *snufs*

Du da?

Skrevet

Neeei, så utrolig trist!!:( Håper han har kommet til rette!

Jeg har bakt masse julekaker hos mamma i dag, og så har jeg sett på Greys. Nå er jeg suupernervøs fordi jeg vet at tanta kommer i morgen, men jeg VIL IKKE!!!:´-( Vil være gravid jeg...

Skrevet

Pus har kommet hjem:o)

Tenk positivt snuppa! Jeg veit du er gravid denne gangen.. *Misunnelig* Håper jeg kommer etter:)

Skrevet

Åå så søt du er snuppa mi, håper du har rett! Hvis jeg er gravid så skal jeg dynke deg i så mye babystøv at du ikke klarer å la være å komme etter:P Uansett så blir det garantert din tur snart. Wicca har nok fått ordnet opp vettu:) Såå bra at pus kom hjem!

Skrevet

Hehe!

Ja, får da håpe det da:) Ingen tegn til TR eller??

Stor klem

Skrevet

Nei ikke foreløpig;) Tempen var høy i dag tidlig, så det kan tyde på at hun ikke dukker opp i dag *håpehåpe*. Ååå så stressa jeg blir av å gå sånn og vente. Og nå har jeg bestemt meg for å vente med å teste til lørdag, hvis ikke tanta har kommet. Så håper at jeg kommer med gode nyheter når vi møtes på lørdag. Gleder meg såå mye til vi skal møtes!

Skrevet

Glemte å slenge med en stooor klem;)

Skrevet

Neiii, skal du vente enda en dag:( Blir lenge å vente jo! Hehe! Du kommer garantert med gode nyheter til lørdag:)

Gleder meg så masse jeg å!

Stor klem

Skrevet

Hehe, jeg hadde EL så sent vettu. Så på lørdag er det 13 dager siden EL, og det er egentlig en dag for tidlig å teste;) Dette kommer til å bli noen skikkelig lange dager!

Stor klem

Skrevet

Hehe:) Du må sende meg en melding på lørdag da! For jeg klarer ikke å vente helt til vi ses.. *fnis*

Skrevet

Hihi, skal gjøre det vettu;) Men kan jo hende jeg har fått TR før den tid. Hvis ikke så skal du få en melding vettu:)

Skrevet

Du får IKKE TR før det;) Det vet jeg!

Skrevet

Hihi, ååå *snille*!!!:oD Håper du har rett;) Kanskje snakke på msn?

Skrevet

Ja, du får komme deg på! Er vel pålogget 24/7 jeg! *ler*

Skrevet

Du sover vel nå du snuppa:) Skal jo jobbe natta du.. *Stakkars*. Venter på Morten jeg da, eller han er jo ikke hjemme før halv åtte.. *Fnis*

Skrevet

Hei:) Når har vel Morten kommet hjem til deg. Blir alltid så trøtt etter jeg har sovet. Blææ, føler meg helt oppblåst i underlivet, det var jo et merkelig sted å bli oppblåst:-/ Kanksje TR er rett tundt hjørnet..buuu

Skrevet

Og jeg fortsetter med ALLE skrivefeilene mine! Hjalp visst ikke å sove heller:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...