Den drygaste Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 da min kjære hadde arragert overraskelsesfest til meg på fredag så fikk jeg et nyyydelig smykke av tre av venninnene mine, hun ene venninnen min var rølpedritings og satt ved gavebordet. plutselig måtte hun gå og sammen med henne forsvant smykket hun og de andre hadde kjøpt til meg.. HAHAHA!!! det er så utrolig!! jeg sa det til hun ene av de tre som hadde betalt for det og hun ble driiitforbanna og ringte til henne og sa at hun burde ringe meg dagen etter og fortelle meg hva hun hadde gjort.. hun gjorde det og det var veldig reelt gjort, MEN det har kommet frem i ettertid at på en annen fest vi var på for ikke så lenge siden så forsvant digitalkameraet til hun som hadde bursdag, og GJETT hvem som hadde tatt det?? hva gjør jeg? hun er jo barndomsvenninnen min og jeg er jo selvfølgelig glad i henne men hun har i hele oppveksten stjålet fra foreldrene sine og våre foreldre og mange av vennene sine..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Om hun lider av kleptomani bør han gjerne til psykolog, dette er faktisk en lidelse som hun neppe vil klare å komme seg ut av selv, på lik linje som f.eks spillegalskap. Om du er en veldig god venninne kan du jo prøve å snakke med henne om dette temaet litt (les deg opp litt på det først) evt få en annen som står henne nærmere til å snakke med henne.
Den drygaste Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja jeg vet, det er jo frustrerende for oss som sitter utenfor også, for det er vi som alltid må forsvare henne overfor alle de andre vennene våre! jeg får snakke litt med hun som står henne nærmest og se om de får gjort noe med det.. jeg er jo faktisk skeptisk til å ta henne inn i hus med tanke på at jeg samler på en god del verdifulle ting! og jeg føler meg RIMELIG råtten når jeg tenker sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå