Gå til innhold

hvor fort kommer ereksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes mannen min får så sykt fort ereksjon,både i passende og kanskje upassende sammenhenger. Blir hard nesten med en gang jeg tar på han,eller at han tenker på sex osv.Ikke bare halv-kram men stein hard. Ut i fra mine erfaringer er ikke dette alltid vanlig.. og iallefall ikke for en 35 åring..eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange menn som har problem med det. Å ha sterk drift er ikkje alltid like lett. Ikkje når ein er i lag med andre og er lettkledd. På ei badestrand kan det vere direkte pinleg. Me prøver å unngå slike situasjonar, men det er ikkje alltid like lett. Ein sommar våga me oss likevel til stranda. Me skulle vere ålleine, men trefte på besteveninna mi. Ho har veldig store pupper og mannen min reagerte spontant. Når han i tillegg er svært storvokst vert det desto meir synleg. Han vart sjølvsagt veldig flau, men kunne lite gjera. Venninna raudna heilt, men sa seinare ho tok det som eit kompliment at han reagerte slik på ho. Det var tydeleg at ho hadde lagt merke til at han var veldig stor og fleipa litt med det. No badar me ofte i lag og det same skjer kvar gong. Trur ho likar visa puppene sine, og eg veit mannen min no når han veit ho likar å sjå han slik, ikkje har noko imot det. Me passar på ingan andre er i nærleriken.

Skrevet

mannen min er noen år eldre enn meg og over 40,han har det samme problemet ;) han er avhengig av meg,for jeg er den eneste som kan løse problemet hans :)

jeg nyter det bare!! det er sååå naturlig så! at han vil ha kroppen min......

• 3 uker senere...
Skrevet

Mye bedre at han får stå lett, enn omvendt!! ser ikke problemet :P bare deilig det da:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Mannen mi har og dette problemet. Kan ikke for det, han har stor lyst. Får veldig reisning bare han ser ei snerten snelle på badestranden. Spesielt dersom hun har store pupper.

Har vert flau over han mange ganger, rene hingsten. (veldig stor også.) Men passer nå på å ha en handuk i nærheten siden det helst er på badestranden dette forekommer. Fint å gjemme seg bak.Men er enig i at dette er naturlig.

Skrevet

Tror det er mange som har blitt flaue over mennene sine på grunn av dette.Ei sexy rumpe, eller for ikke å snakke om nakne bryst på badestranda, og full reisning. Føler stundom jeg er gift med en hingst!

Skrevet

Mannen min er også over 40 og han har alltid morrabrød. Det er litt komisk å se når han går på jobb med dressbuksa som et seil der foran. Han er rimelig godt utstyrt for å si det sånn. Men det er da bare helt naturlig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt naturlig at i alle fall unge menn får reisning av lettkledde kvinner.

Min er 50, og likevel skal det veldig lite til. Dette er naturen, jeg nyter det. Men mannen blir rød som en plomme, kan ikke for det stakkar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...