Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 opp til frikort grensen eller over den ogsaa? Noen som kan reglene? Baade privat og offentlig?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Egentlig burde man fått betalt for å utlevere seg selv til disse næpskrellerne:-) Men takk og pris for at vi har slike udugelige krek, for det betyr bare at pasientene strømmer til meg i stedet:-)
julesklia Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg innbilder meg at det er gratis over frigrensa hvis legen har henvendt deg. Men ring til et legekontor og bare spør?
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Det er gratis så lenge psykologen ikke driver privat virksomhet.
KaMa Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Dersom du går til en psykolog som er subsidiert av staten betaler du kun til egenandel, opp til frikortgrensen (men du må ha henvisning fra lege). Går du til privatpraktiserende som ikke blir subsidiert, må du betale det hvite ut av øget hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå