Pærefrø Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Nå har jeg vært hos mamma en uke, jeg og ungene. Det har ikke gått bra, ungene har vært helt forandret. Vi kom hjem til huset vårt i går, og har vært her til i dag. Jeg og mannen har fått snakket mye, og i går ba han meg om å komme hjem. Så nå er vi flytta hjem igjen, men vi jobber enda med forholdet. Vi kan ikke finne ut av ting når vi bor på hver vår kant. Han har enda følelser for ho andre, og ho har det for han også. Men det er meg han vil ha, men han må likevel jobbe litt for å få det til. Jeg er fryktelig glad i han, og han i meg. Så dette her skal vi får til. Ungene har det mye bedre nå, og det har jeg også. Jeg er ikke 100% lykkelig, men det er for jeg vet at han enda har følelser for ho andre. Jeg har også sagt til han at han bøk komme hjem rett etter jobb, hvis ikke så er løpet kjørt... så nå er det bare å vente å se. Men jeg tror at dette ordner seg. Så lenge han er villig til å gjøre noe med dette, så er jeg positiv
imsdal med julesmak Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Så bra! Masse lykke til!!!
Synne&TheTerminator Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Uff, høres ikke kjekt ut!! Men kjempe masse lykketil!!!=D Alt ordner seg tilslutt=)
Honningmelon Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Så bra dere er positive :-) Men, jeg må ha gått glipp av et innlegg... har han sagt at han har følelser for kollegaen sin?
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Oi - du må virkelig være glad i han! Lykke til videre:)
Skravlemamman Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Lykke til, du må ha et stort hjerte:-)
Elisabeth&Kevin Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 håpe det går ra me dæ, har følgt med dæ her inne. fikk ikkje med mæ at det va følelsa imellom dæm. men uansett så håpe æ at du får det bra.
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 hadde han vært utro eller?? for en mann, men bra du klarer å jobbe med forholdet:) jeg hadde ikke klart å bo med en mann som har følelser for noen andre, tanken gjør meg kvalm:) du er sterk;)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Å, jeg håper det ordner seg for dere! Krysser alt jeg har for at kjærligheten seirer (litt klisjéer må være lov...)
Blue Lady Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Åjda, hadde ikke fått med meg at han har følelser for henne. Kjempebra at dere vil kjempe for forholdet, håper at det går bra med dere.
Pærefrø Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2007 Ja, han har innrømmet at han hadde følelser for ho, og ho hadde det for han. Men han hadde ikke vært utro. Heldigvis. Men så lenge han vil jobbe for forholdet, så vil jeg ta sjansen Han er min store kjærlighet:) Har også sagt fra til ho kollegaen om at jeg ikke ser sur på ho, jeg er bare jævlig skuffa over ho, og vi kommer aldri til å bli venner igjen...
Frk. Vable Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Fydda, for en ekkel situasjon... Du er tøff som prøver satse igjen!! Håper det går bra mellom dere, lykke til!!!
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 oi fy fader.. ja det står det respekt av:) stå på. dette klarer du kjempe fint.. bare ikke gi han fler sjagser så han kan tvinne deg rundt lille fingeren:)
Pærefrø Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. desember 2007 Nei, nå får han bare denne sjansen her... Blir spennende å se når han begynner på jobb igjen om han klarer å holde det han har lovet... Han vet hva som skjer om han ikke gjør det... Da er løpet kjørt... Da vet jeg nemlig hva han virkelig vil...
Pærefrø Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2007 Dytter litt på denne, hvis det var flere som lurte på åssen det går...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. desember 2007 #16 Skrevet 11. desember 2007 Håper det ordner seg til det beste!!!!
* 5 om dagen * Skrevet 11. desember 2007 #17 Skrevet 11. desember 2007 jeg håper han griper denne ene sjangsen han får, ikke alle som hadde klart det, så jeg vil si du har et stort hjerte for denne mannen... og når(hvis) dere klarer å komme igjenom alt dette, så vil nok ungene også ha det mye bedre enn om dere går fra hverandre... så lykke til...
mamman til ana Skrevet 11. desember 2007 #18 Skrevet 11. desember 2007 Jeg skjønner ikke at du gidder. Skjønner at du er glad i han, men, hvordan kan du være det når han liker egentlig ei ann ei? Det er jo åpentlyst at han har vært utro..sorry men syns du virker litt naiv. Lykke til ialfall-håper ikke du tar deg nær av min ærlighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå