Gå til innhold

Hjelp!!!!!! HVA er det?

♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bleien nå så var det masse slimete grønn bæsj!

Med litt rødt slim og noe som lignet på hudfargede klumper!? (av slim)

Normalt? Har hørt om minimens, men det skal jo komme de første dagene etter fødselen, og det gjorde det... Og det kom mer når hun var 2mnd ca. Men ALDRI så mye som det kom i dag=(

Hun får forressten bare mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det før?har hørt om lignende?

Skrevet

dytter

Skrevet

Vet du, Leah hadde en sånn bleie for 2 dager siden og jeg kontaktet legen siden det så ut som blod. Det er flere ting det kan være..f.eks kan hun ha fått en rift i endetarmen hvis hun har hatt litt hard avføring eller avføringen har kommet veldig fort, eller hun kan ha fått omgangssyke..(kan selvfølgelig være andre ting)..Siden det var grønn bæsj så er det kanskje litt magetrøbbel? Leah hadde mest sannsynlig omganssyke for hun kastet opp den dagen også..men vi skal levere avføringsprøver for å utelukke tarmsykdom..Er du bekymret så kan du ringe legevakten å høre hva de sier:) Leah er forresten 4 mnd og får også bare mm.

Skrevet

Begge mine, begge fikk bare mm, viste seg å være hissig melkeallergi, soyaallergi og etterhvert egg og fisk, det er uansett tegn på en litt irritert tarm, men må jo ikke være noe galt.

Eldste hadde mer og mer blodig slim også, ble veldig bra da jeg totalkuttet alt med melke- og soyaprotein i.

Skrevet

Huff, hørtes ikke bra ut =S

Men som du sier, det kan være så mye... Han snakket med legevakten og hun skulle snakke med en lege, så skulle legen ringe oss igjen! så vi får bare vente å se=) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...