Plompen Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 skal avgårde og kjøpe bil sete i mårra eg og har liksom vore fat bestemt på akta graco men nå er eg i tvil... noen gode tips? noen som vet noe om hvor på nettet eg kan finne bilde av setene og farger og slikt??
Krinolina Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg kjøpte bilsete på fredag. Reflex har kampanje hele desember på MaxiCosi Cabriofix (best i test-sak). Vi kjøpte med Isofix-base, fordi vi har den løsningen i bilen (metallfester som du klikker basen innpå). Du kan også bruke bilbelte til å feste, selvsagt. Hele stasen kom på 2500,- cirka. Er veldig fornøyd. Se på www.reflex.no under babyutstyr der har de en annonse/kampanje. For å få tilbudet må du printe ut 'bongen' som viser tilbudet. Ellers kan du se ulike typer seter på www.babyshop.no også. Lykke til! (Har forresten Graco til eldstemann - det er superkronglete å feste - sikkert fordi det er en eldre modell!!)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Her er informasjon om stolen, og du ser alle fargene: http://www.akta.se/o.o.i.s/44 Vi har kjøpt denne stolen, og jeg synes den virker veldig bra.. Har fått den demonstrert i butikken, og det er enkelt å feste basen med bilbeltet, og å feste og løsne stolen fra basen
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Vi har kjøpt graco sitt logico s =)
mæjah Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 vi har kjøpt graco sitt me base, bruk hos ett vennepra. brukt i 9 mnd. de var kjempefornøyd. så reflex hadde tilbud på de nå 1699,-. vi fant ut det måtte være utrolig greit me base når barnet blir født på vinteren.
silje-Thea 010108;) Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 vi har kjøpt besafe izi sleep...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå