Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal avgårde og kjøpe bil sete i mårra eg og har liksom vore fat bestemt på akta graco men nå er eg i tvil... noen gode tips? noen som vet noe om hvor på nettet eg kan finne bilde av setene og farger og slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte bilsete på fredag. Reflex har kampanje hele desember på MaxiCosi Cabriofix (best i test-sak). Vi kjøpte med Isofix-base, fordi vi har den løsningen i bilen (metallfester som du klikker basen innpå). Du kan også bruke bilbelte til å feste, selvsagt. Hele stasen kom på 2500,- cirka. Er veldig fornøyd. Se på www.reflex.no under babyutstyr der har de en annonse/kampanje. For å få tilbudet må du printe ut 'bongen' som viser tilbudet. Ellers kan du se ulike typer seter på www.babyshop.no også.

Lykke til! (Har forresten Graco til eldstemann - det er superkronglete å feste - sikkert fordi det er en eldre modell!!)

Skrevet

Her er informasjon om stolen, og du ser alle fargene:

http://www.akta.se/o.o.i.s/44

Vi har kjøpt denne stolen, og jeg synes den virker veldig bra.. Har fått den demonstrert i butikken, og det er enkelt å feste basen med bilbeltet, og å feste og løsne stolen fra basen :)

Skrevet

Vi har kjøpt graco sitt logico s =)

Skrevet

vi har kjøpt graco sitt me base, bruk hos ett vennepra. brukt i 9 mnd. de var kjempefornøyd. så reflex hadde tilbud på de nå 1699,-. vi fant ut det måtte være utrolig greit me base når barnet blir født på vinteren.

Skrevet

vi har kjøpt besafe izi sleep... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...