snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 uff, husker jeg leste masse om usunne mat her for en stund siden... Da hadde jeg bestemt meg for at snuppa mi ikke skal få i seg noe søtt og div... men... .. nå plutselig har jeg begynt å gi henne smakebit av alt.. hun er snart 11 mnd.. Akkurat nå så fikk hu potetgull, og hun likte det godt, så fikk hu noen biter.. Tideligere har hun fått smake på sjokolade, is , kjeks, yoghurt, bolle... hmm... det begynner å bli masse æsj mat her jo... Tror jeg må skjerpe meg jeg.. Åssen gjør/gjorde dere det...???? Tror dere ungen får dårlige vaner av dette, hva gjør dere når ungen kommer bort til deg når du biter på en sjokolade, gir du ikke en litte bitte liten bit... ???
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Tja... Det er vel da man bør innse at det ikke er alt man kan spise når ungene er i nærheten ;-)
NoDoubt Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Viss man ikke vil at barnet skal spise noe søtt så bør man ikke gjøre det selv. Ihvertfall ikke når barnet ser på! Ellers sier jeg bare: Alt med måte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå