Gjest BigMama og februargutta Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 hørt at det gis ut sånne gavekort på sosialkontoret? til leker og mat? sånn har de jaffal her.. et tips til de som sliter med økonomi etec gå og forhør dere om det er noen mulighet, ei venninde av meg fikk i fjor..åsså at barnetrygden ikke blir regnet med når en søker om støtte hos sosialen så løp dit så kansje ikke jula blir så kjip
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det har aldri jeg hørt om hvertfall og jeg har jobbet på 3 sosialkontor rundt om. Vi gir litt ekstra til de som har vært klienter gjennom året, men det er ikke så mye. Og her regner vi barnetrygd som inntekt hele året. Ikke meningen å ødelegge, men er ikke verdt å håpe for mye......
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 som sagt så er det sikkert ikke slik over alt, er noe nytt dette med barnetrygden her iallefall,skulle starte nå i desember og vare så det er jo flott, jeg skulle selv få slikt gavekort så det finnes jaffal må sef forhøre seg.er sikkert en del kriterier som ska til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå