lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 vi har jo slitt lenge med sovinga til Kevin, og igår så sendte jeg en mail til Karin Naphaug, søvnterapeuten, og hun svarte at hun kunne sette meg opp til tlf konsultasjon denne uka. fikk litt panikk nå, hehe. For det første så er det veldig dyrt, og vi har ikke mye penger akkurat nå. og så beskrev jeg de verste nettene i mailen, mens noen netter innimellom ikke er like ille. men i det store hele så er det ille da. vet ikke om jeg skal ta emot tilbudet eller kjempe videre som jeg har gjort! noen som har pratet med henne? er det verdt pengene? fikk dere mange gode råd?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 venter på svar jeg da..........viss vi får sove bedre, er det verdt pengene mener jeg!! lykke til!
2 i talet Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Hei Blei litt nyskjerrig på nicket ditt. Eg jobba på tine vest nemlig :-) EG har ikkje prøvd so veit desverre ikkje.
Elisabeth&Kevin Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Min Kevin e åså vanskelig, har åså vurdet å ta kontakt med ho. Æ e så bæsate med den skrikinga, klare ikkje heilt å høre på. Så æ e nok det største problemet....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 tror det koster 600 kr for 30 min.
teodora Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 vi har prövd Karin Naphaug og gutten var (8mnd) sov rundt etter to netter med hennes rad. Og det har han gjort siden ;-) Kostet oss 1000,- og det var vel anvendte penger!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Har du prøvd å søke råd på helsestasjonen da. Mange helsesøstre som er veldig flinge og det er jo gratis. Kanskje de kan henvise deg videre der hvis de ikke kan hjelpe.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2007 jepp, har selvfølgelig spurt om hjelp på HS, de er forståelsefulle, men har ingen råd og har heller ikke blitt sendt videre. føler jeg har prøvd alt!
Elisabeth&Kevin Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Teodora, ringte du ho? kordan tar man kontakt? æ skal prøve det. Kevin har vært flink med soving sia han va født. Men så forandra alt sæ etter en kontroll hos HS, da hode omkret hadde vokst for fort, å æ ble heilt nervesjuk, satt omentrent å holdt han i 14 daga, trude han hadde trykk i hodet.. ja æ vet æ e tøvate, men æ va jo så redd. Å naturlig vis etter det e han heilt umulig... Så æ treng den hjelpa æ kan få.
teodora Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Elisabeth og kevin: Jeg sendte en mail og sa tok hun kontakt og vi avtalte tid for tlf. konsultasjon. Snakket med henne to ganger ca 30 min. Hun gir veldig konkrete rad og det syns vi var veldig godt. Vi har ogsa forsökt a fa hjelp pa helsestasjonen men var ikke mye de gjorde. Sa jeg kan absolutt anbefale Naphaug! Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå