moccan Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har solgt en lekegrind på finn. Solgte den med fin kantbeskytter, madrass, sengetøy og himmel. Kjøpte den for 3500,- for noen år siden. Hun kjøpte den for 700,- Pappaen hennes hentet den. Fikk melding akkurat om at hun angret kjøpet for den passet ikke inn der hun skulle ha den. Greit, tenker jeg. Men er det egentlig greit? Hun har får jo aldri bestemt seg. Har vært mye meldinger frem og tilbake. Syntes hun har vært slitsom. Nå reiser jeg til syden til lørdag og får dette opp i alle forberedelsene. Har hun rett til å angre kjøpet når det er en privat handel?
nuttegull:) Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 jeg mener egentlig at hvist dere ikke har gjort noe avtalae om at hun kan angre seg eller få prøve den om den passer i leiligheten hennes først så kan hun ikke komme å skal ha pengene tilbake. kjøpt er kjøpt men jeg ville sikkert gjort det samme å sagt at det er greit,for jeg får så dårlig samvittighet hvist du vil være veldig grei mot henne,så tar du den tilbake,men det blir jo egentlig opp til deg,men når har du jo sagt at det er greit
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Synes nå dette høres rart ut... Hva om du allerede hadde brukt pengene? Jeg er også av typen som nok hadde smilt og sagt "Ja, så klart", og frest innvendig. Men det er jo fordi jeg er dumsnill.
moccan Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Er det noen måte jeg kan si dette på uten at det blir ukoselig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå