Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ER det da mest vanlig å ha navnefest gjennom humanetisk forbund? Eller er det noen som bare har selskap hjemme også?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Vi skal ikke døpe den lille, og om vi gjør noe spesielt så blir det i så fall et lite selskap hjemme. For å være ærlig så har jeg ikke tenkt så mye på dette.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Vi kommer bare til å lage til en "navnefest" hjemme med familie og god mat. Ikke behov for noen seremoni, synes vi....
kokosyklus Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Var i en navnefest for ikke så lenge siden. de hadde ingen seremoni, kun et selskap hemme med familie og noen venner. Det var veldig hyggelig. Vi kommer ikke til å ha noe som helst. Vi har skilte foreldre begge to. Hans går ikke sammen. Min mormor og morfar går ikke sammen, slik at hvis alle skal komme er det nødt til å være et stort selskap å gjemme seg i, ikke et bittelite familieselskap her i stua... Vi gidder ikke bruke masse energi på en dag hvor ingen vil trives. Det blir bare tullete, selv om man jo ikke skal ta hensyn til våre skilte foreldre i en slik situasjon. Det blir stress for oss uansett. Istedet har vi tenkt å kjøpe et armbånd som vi kan gravere navnet hennes på og sette på armen hennes idet vi klipper av den lille navnelappen på sykehuset. Det blir en liten personlig hyggelig ting vi gjør for vår egen del egentlig. Så kommer vi oss hjem og koser oss alle tre:) Jeg merker jeg blir veldig glad av å tenke på dette, så da er det nok det riktige for oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå