MamiMaribel Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Det er første gang jeg lager ristopper, og de ble såååå gode! Hihi, jeg er antagelig hekta for resten av jula.... - og risen holder seg sprø!!! Nam!!!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 NAM!!! Åssen gjør du det??? Tåler ikke vanlige ristopper, så det her frista hehe...
Shinyogsmåen Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ble nysgjerrig jeg også.. =) Har du oppskrift?
MamiMaribel Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 300 g melkesjokolade 125 g delfiafett 3 ts vaniljesukker gryn Smelt fettet og sjokoladen på SVAK varme - ikke la de koke!! - hell det over i en bolle, bland i vanilje og la røren kjølne litt. Ha deretter i ris. (Jeg tok litt for mye ris i, så de ble litt løse.Prøv deg frem) Det er nok og fint å ha de i muffinsformer, men jeg la de bare på bakepapir siden jeg ikke hadde former. Det ble litt plunder, for de ville ikke holde seg i en topp...:-)
MamiMaribel Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 La de kjølne helt, så sett dem kaldt og tett.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Åh,så man må ha delfiafett i asså
MamiMaribel Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 Tåler du ikke...? Du kan også lage dem med bare sjokolade!! Fant også en oppskrift på det, ser du. Prøv det, det blir helt sikkert like godt!
WP-TLogPeanut Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 HEhe nei , får kløe på tunga ;P veldig ubehagelig , og så smart som det ser ut Får prøve med bare sjokolade hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå