Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ble så sint at jeg knakk sim-kortet mitt akkurat. Nå kan den duste typen bare sende melding og ringe uten å få svar. Jeg er så dust at jeg ikke klarer å la være å svare på meldinger og telefoner, så jeg gjorde det for å hjelpe meg selv. Også kostet det meg 100 kr, men det driter jeg loddret i!! Jeg har fått NOK!!!!!!
Groosalugg Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hadde kanskje vært billigere å slått av mobiltelefonen... De kommer faktisk med av-knapp!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jo, du jeg har forsøkt. Men lille nysgjerrige meg klarer ikke å la være å skru den på, bare for å se hva han skriver.... Jeg er svak!! Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det smarteste jeg gjorde var å bare avlive hele skiten!! Han fortjener ikke svar!!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Sienna gulpa på min, så vi får se hvordan ståa er når den har tørka.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Overlevde den nissebopangrepet istad altså?
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Den fikk nok litt medfart, men det var gulpen som gjorde utslaget;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Da blir det ny telefon på deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå